ΔΗΜΟΣ ΛΟΚΡΩΝ Αταλάντη,Μαλεσίνα,Μαρτίνο,Λιβανάτες,(Αρκιτσα, Έξαρχος,Καλαποδι,Κυρτωνη,Τραγάνα,κλπ)

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ στο blog των πολιτων του δημου ΛΟΚΡΩΝ , αφηστε την γνωμη σας το σχολιο σας, το άρθρο σας ελευθερα... αρκει μην υπαρχουν προσωπικες υβρεις, εξαλλου ο καθενας που γραφει ειναι και υπευθυνος για αυτα που γραφει...

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ με τα ΝΕΑ του δήμου ΛΟΚΡΩΝ , e-mail : alexiouargyris@hotmail.com , alexiou.argyris@gmail.com και ΔΗΜΟΣ ΛΟΚΡΩΝ : 2233022231,ΦΑΞ 2233022606 και τηλ. Δημάρχου :2233081015

ΔΗΜΟΣ ΛΟΚΡΩΝ Αταλάντη,Μαλεσίνα,Μαρτίνο,Λιβανάτες και οι κοινοτητες: Αρκιτσα,Τραγάνα,Έξαρχος,Καλαποδι,Λαρυμνα, Κυρτωνη,Θεολογος,Κυπαρισσι,Προσκυνας,Μεγαπλατανος,Γολεμι, Μαζι.

ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΔHMOY ΛΟΚΡΩΝ

ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΔHMOY ΛΟΚΡΩΝ
Δημαρχείο 22330- 22231 / 22374 Δήμαρχος 22330-81015 Δασαρχείο 22330-22171 Αγροτική Τράπεζα 22330-22427 Αστυνομία 22330-81000 Αρχαιλογικό Μουσείο 22330-89210 Αγρονομίο 22330-22436 Πυροσβεστική 22330-80844 Δημοτική Βιβλιοθήκη 22330-80016 Δημοτικό Στάδιο 22330-23677 ΔΕΗ 22330-81012 και βλάβες 22330-81013 Ειρηνοδικείο 22330-22311 ΕΛΤΑ 22330-22258 Γραφείο Συγκοινωνιών ΚΤΕΛ 22330-80214 Γραφείο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης 22330- 24451 Πολεοδομία 22333-51300 Εφορία 22330-22122 Ενωση Γεωργικών συναιτερισμών 22330-22636 ΙΚΑ 22330-89062 Κτηματολόγιο 222330-22278 Κέντρο Υγείας 22333-50011 ΚΑΠΗ 22330-22766 ΚΕΠ 22330-23900 ΚΤΕΛ 22330-22236 Αγροτικό Κτηνιατρείο 22330-22351 Λημεναρχείο Σκάλας 22330-31108 Στρατιωτική Βάση ΝΑΤΟ 2230-22425 ΟΤΕ 22330-22499 Εθνική Τράπεζα 22330-22226 Τμήμα Επιθεώρησης 22330-22890 Τμήμα Χημικών Υπηρεσιών 22330-23000

Υπηρεσίες Δήμου:
- Υπηρεσία Δημοτολογίων (τηλέφωνο: 2233022374) - Υπηρεσία Ύδρευσης (τηλέφωνο: 2233022374) - Γραφείο Δημοτικού Συμβουλίου και Δημαρχιακής Επιτροπής -Γραφείο Προμηθειών (τηλέφωνο: 2233022374) - Οικονομική Υπηρεσία (τηλ. 2233022495) - Ταμειακή Υπηρεσία (τηλ. 2233022495) - Τεχνική Υπηρεσία (τηλ. 2233081003) - Γραφείο Ανάπτυξης και Προγραμματισμού ΕΛΓΑ (τηλ. 2233081003) - Πρόνοια (τηλ 2233081052)

Τετάρτη, 12 Ιανουαρίου 2011

Μάθετε ολη την αληθεια για τις καμερες και τα "ψευτοπροστίματα" απο τις τηλ.εκπομπές και τις εφημερίδες.ΠΑΜΦΘΙΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ 15/1 ΛΑΜΙΑ 6μμ


απο παλαιοτερη συναντηση των επιτροπων στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.


ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΜΕ ΠΑΜΦΘΙΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ των ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΑΓΩΝΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΣΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤPΟ ΛΑΜΙΑΣ ,ΣΑΒΒΑΤΟ 15/01 στις 6,00 μμ οπου θα βρεθουν ολες οι επιτροπες αγωνα ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ.



ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΔΙΟΔΙΑ ΣΤΟΠ ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΑΝΤ1 6/1/11

ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΜΕ ΚΑΜΕΡΕΣ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΕΙ,ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΕΝΑ ΕΤΑΚ(2 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ) ,θα στελνουν τα στοιχεια στο εκαστοτε υπουργειο συγκοινωνιων , το οποιο (εδω γελαμε) θα τους εξυπηρετει σε μια ημερα!!! για να τους λεει ονοματα και διευθυνσεις (προσωπικα δεδομενα σε ιδιωτη απαγορευεται και απο την ελληνικη αλλα και την ευρωπαικη νομοθεσια) ωστε να στελνουν προειδοποιητικα χαρτια να πληρωσουν οι "παραβατες οδηγοι που σπρωχνουν τις μπαρες" σε 10 - 15 ημερες αλλιως θα δινουν λεει 150 - 200 ευρω (ΕΔΩ ΞΑΝΑΓΕΛΆΜΕ) να πανε στα δικαστηρια προκειμενου να εκδοθει διαταγη πληρωμης ΤΟ ΕΙΚΟΣΑΠΛΑΣΙΟ 48 ευρω (εχω σαν παραδειγμα τα ΔΙΟΔΙΑ ΤΡΑΓΑΝΑΣ)
ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΤΟ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΣΤΟΥΣ 40.000 "παραβάτες" για την καθε μια φορα (και οχι συγκεντρωτικά) που δεν πληρώνουμε διοδια!!! (εδω ξεκαρδιζομαστε στα γέλια) και όλα αυτα θα γινουν οχι με αδεια της Αρχης Προστασιας Προσωπικων Δεδομένων αλλά απλά με την γνωμοδοτηση του προεδρου που λέει οτι θα μορουσε να ζηταει τα στοιχεια του "παραβάτη οδηγού" απο το υπουργειο Συγκοινωνιων και οχι να τοποθετήσει κάμερες.






Stop στα διόδια
πηγή: Ελευθεροτυπία (Κύριο άρθρο στην έντυπη έκδοση)


ΠΑΝΙΚΟ έχει προκαλέσει στην κυβέρνηση η διάσταση που έχει λάβει το κίνημα «Stop στα διόδια» και η απόφαση όσων συμμετέχουν σ' αυτό να προβούν σε δυναμικές κινητοποιήσεις, αρχής γενομένης από την Κυριακή, ανοίγοντας όλες τις μπάρες στις 3 μ.μ. ώστε να περνάνε ελεύθερα οι οδηγοί.

ΤΙ ΣΚΑΡΦΙΣΤΗΚΑΝ οι φωστήρες του υπουργείου Υποδομών για όσους δεν πληρώνουν; Με ρύθμιση, που θα ενταχθεί στο νομοσχέδιο για τα δημόσια έργα, τα διόδια θα χαρακτηρίζονται δημόσια έσοδα. Μάλιστα, σε όσους αρνούνται να πληρώσουν, θα επιβάλλεται πρόστιμο που θα εισπράττεται από την Εφορία!

ΤΩΡΑ πώς είναι δημόσιο το έσοδο όταν πηγαίνει στους εργολάβους των κατασκευαστικών εταιρειών, αυτό είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο. Εχουν, όμως, την απάντηση. Η χρήση των δρόμων, λένε οι ευφυείς, είναι δημόσια. Για ποιους δρόμους μιλάνε; Γι' αυτούς που δεν πληρούν σχεδόν κανέναν όρο που απαιτείται ώστε να επιβάλλονται διόδια;

Η ΟΔΗΓΙΑ της Ευρωπαϊκής Ενωσης (1992/62) είναι σαφής: τα διόδια επιβάλλονται μόνο σε όσους αυτοκινητόδρομους πληρούν τις προϋποθέσεις ασφαλείας και φωτισμού. Αυτοκινητόδρομος ορίζεται αυτός που διαθέτει για τις δύο κατευθύνσεις κυκλοφορίας διακεκριμένα οδοστρώματα, που χωρίζονται μεταξύ τους είτε με διαχωριστική νησίδα είτε κατ' εξαίρεση με άλλα μέσα. Επίσης, αυτός που δεν διασταυρώνεται στο ίδιο επίπεδο με άλλη οδό, με σιδηροδρομική ή τροχιοδρομική γραμμή ή με λωρίδα για πεζούς.
ΟΙ αυτοκινητόδρομοι Αθήνα-Καλαμάτα, Αθήνα-Πάτρα είναι πραγματικά εργοτάξια, καρμανιόλες για τους οδηγούς. Για να πληρώσει κάποιος διόδια πρέπει ο αυτοκινητόδρομος να είναι ολοκληρωμένος· μόνο τότε. Διαφορετικά, όσοι εισπράττουν είναι παράνομοι! Κι εδώ που τα λέμε, το σωστό θα ήταν να πληρώνουν οι κατασκευαστικές εταιρείες για κάθε ζημιά στους οδηγούς και για την ασφάλεια της Ζωής τους. Να αποζημιώνουν όσους βλάπτονται (και είναι πολλοί) από το κακό οδόστρωμα και τον ελλιπή φωτισμό.

ΣΕ όλο, σχεδόν, το εθνικό δίκτυο η κατάσταση που επικρατεί είναι απελπιστική: ελλιπής έως ανύπαρκτος φωτισμός, ανυπαρξία διαχωριστικών νησίδων, σχεδόν μόνιμα σε λειτουργία μία λωρίδα κυκλοφορίας, λακκούβες και δεν συμμαζεύεται. Εχουμε τους χειρότερους αυτοκινητόδρομους στην Ευρώπη και πληρώνουμε τα πιο ακριβά διόδια, εάν είναι δυνατόν...

ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ το έρμο το υπουργείο, αφού δέχεται έντονες τις πιέσεις των κατασκευαστικών εταιρειών, που διεκδικούν απ' αυτό διαφυγόντα κέρδη εκατομμυρίων ευρώ; Κάνει μια αυξησούλα και καθάρισε. Αλλά, τώρα, δεν είναι και τόσο εύκολα τα πράγματα. Ο κόσμος, σε συνδυασμό με τη γενικότερη ακρίβεια, αρνείται αποφασιστικά να πληρώσει, γιατί δεν ανέχεται πλέον την κοροϊδία και την κατάφωρη αδικία.
ΑΣ ολοκληρώσουν τους δρόμους, ας τους καταστήσουν ασφαλείς και μετά ας προχωρήσουν (αλλά γιατί;) σε αυξήσεις. Να προσφέρεις δρόμους-νεκροταφεία και ταυτόχρονα να απαιτείς όλο και περισσότερα, αυτό ξεπερνά κάθε όριο. Και είναι πολύ πιθανό, αυτή η σύγκρουση οδηγών με την κυβέρνηση να έχει ανεξέλεγκτη εξέλιξη.

Δεν μασάμε... τους πολεμάμε
Στη "Λέσχη Υπογείως" στα Εξάρχεια δημιουργήθηκε το αδιαχώρητο από τη μαζικότατη συνέλευση των αγωνιστών του κινήματος "Δεν Πληρώνω".


Λόγω του θορύβου που δημιουργήθηκε από την προσπάθεια εκφοβισμού του κινήματος ενάντια στα διόδια, συμμετείχαν τέσσερις δικηγόροι του κινήματος. Ανέφεραν ότι υπάρχει νομολογία που δεν επιτρέπει την επιβολή προστίμου από ιδιώτες. Ο διακεκριμένος ποινικολόγος Κώστας Παπαδάκης ανέφερε ότι δεν υπάρχει καμία απολύτως αλλαγή στο νομικό καθεστώς και ότι πρόκειται για μια ακόμα απόπειρα εκφοβισμού από την πλευρά της κυβέρνησης και των εταιρειών.

Η κοινή διαπίστωση ήταν ότι τέτοιες προσπάθειες εκφοβισμού από την πλευρά της κυβέρνησης και των εταιριών δεν μας φοβίζουν, αντίθετα μας εξοργίζουν. Παράλληλα με την νομική μας αντίδραση η μεγάλη μάχη θα δοθεί κινηματικά στους δρόμους.
Τοποθετήθηκαν δεκάδες συναγωνιστές και από τον χώρο των συγκοινωνιών (Μετρό, ΟΣΕ και ΕΘΕΛ). Αποφασίστηκε η συμμετοχή του κινήματος των διοδίων σε δράσεις ενάντια στην άρση του κοινωνικού χαρακτήρα των δημοσίων αγαθών.
Προτάθηκαν και αποφασίστηκαν δράσεις για το επόμενο διάστημα και καθορίστηκαν εκπρόσωποι στα ΜΜΕ για την αυριανή ημέρα.

Το κίνημα γιγαντώνεται παραμένοντας σταθερό στις αρχές του. Λειτουργούμε αμεσοδημοκρατικά με στόχο την κατάργηση όλων των διοδίων και την απελευθέρωσή μας.
ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 9 ΓΕΝΑΡΗ ΣΤΗΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ.
Δημοσίευση σχολίου