ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΔΙΟΔΙΑ ΣΤΟΠ ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΑΝΤ1 6/1/11
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΜΕ ΑΝΟΙΓΜΑ ΔΙΟΔΙΩΝ ΤΡΑΓΑΝΑΣ ΚΥΡΙΑΚΗ 9/1 4μμ-6μμ ΠΡΟΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΚΟΜΒΟΣ ΤΡΑΓΑΝΑΣ 3,30μμ
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΜΕ ΚΑΜΕΡΕΣ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΕΙ,ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΕΝΑ ΕΤΑΚ(2 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ) ,θα στελνουν τα στοιχεια στο εκαστοτε υπουργειο συγκοινωνιων , το οποιο (εδω γελαμε) θα τους εξυπηρετει σε μια ημερα!!! για να τους λεει ονοματα και διευθυνσεις (προσωπικα δεδομενα σε ιδιωτη απαγορευεται και απο την ελληνικη αλλα και την ευρωπαικη νομοθεσια) ωστε να στελνουν προειδοποιητικα χαρτια να πληρωσουν οι "παραβατες οδηγοι που σπρωχνουν τις μπαρες" σε 10 - 15 ημερες αλλιως θα δινουν λεει 150 - 200 ευρω (ΕΔΩ ΞΑΝΑΓΕΛΆΜΕ) να πανε στα δικαστηρια προκειμενου να εκδοθει διαταγη πληρωμης ΤΟ ΕΙΚΟΣΑΠΛΑΣΙΟ 48 ευρω (εχω σαν παραδειγμα τα ΔΙΟΔΙΑ ΤΡΑΓΑΝΑΣ)
ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΤΟ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΣΤΟΥΣ 40.000 "παραβάτες" για την καθε μια φορα (και οχι συγκεντρωτικά) που δεν πληρώνουμε διοδια!!! (εδω ξεκαρδιζομαστε στα γέλια)
Stop στα διόδια
πηγή: Ελευθεροτυπία (Κύριο άρθρο στην έντυπη έκδοση)
ΠΑΝΙΚΟ έχει προκαλέσει στην κυβέρνηση η διάσταση που έχει λάβει το κίνημα «Stop στα διόδια» και η απόφαση όσων συμμετέχουν σ' αυτό να προβούν σε δυναμικές κινητοποιήσεις, αρχής γενομένης από την Κυριακή, ανοίγοντας όλες τις μπάρες στις 3 μ.μ. ώστε να περνάνε ελεύθερα οι οδηγοί.
ΤΙ ΣΚΑΡΦΙΣΤΗΚΑΝ οι φωστήρες του υπουργείου Υποδομών για όσους δεν πληρώνουν; Με ρύθμιση, που θα ενταχθεί στο νομοσχέδιο για τα δημόσια έργα, τα διόδια θα χαρακτηρίζονται δημόσια έσοδα. Μάλιστα, σε όσους αρνούνται να πληρώσουν, θα επιβάλλεται πρόστιμο που θα εισπράττεται από την Εφορία!
ΤΩΡΑ πώς είναι δημόσιο το έσοδο όταν πηγαίνει στους εργολάβους των κατασκευαστικών εταιρειών, αυτό είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο. Εχουν, όμως, την απάντηση. Η χρήση των δρόμων, λένε οι ευφυείς, είναι δημόσια. Για ποιους δρόμους μιλάνε; Γι' αυτούς που δεν πληρούν σχεδόν κανέναν όρο που απαιτείται ώστε να επιβάλλονται διόδια;
Η ΟΔΗΓΙΑ της Ευρωπαϊκής Ενωσης (1992/62) είναι σαφής: τα διόδια επιβάλλονται μόνο σε όσους αυτοκινητόδρομους πληρούν τις προϋποθέσεις ασφαλείας και φωτισμού. Αυτοκινητόδρομος ορίζεται αυτός που διαθέτει για τις δύο κατευθύνσεις κυκλοφορίας διακεκριμένα οδοστρώματα, που χωρίζονται μεταξύ τους είτε με διαχωριστική νησίδα είτε κατ' εξαίρεση με άλλα μέσα. Επίσης, αυτός που δεν διασταυρώνεται στο ίδιο επίπεδο με άλλη οδό, με σιδηροδρομική ή τροχιοδρομική γραμμή ή με λωρίδα για πεζούς.
ΟΙ αυτοκινητόδρομοι Αθήνα-Καλαμάτα, Αθήνα-Πάτρα είναι πραγματικά εργοτάξια, καρμανιόλες για τους οδηγούς. Για να πληρώσει κάποιος διόδια πρέπει ο αυτοκινητόδρομος να είναι ολοκληρωμένος· μόνο τότε. Διαφορετικά, όσοι εισπράττουν είναι παράνομοι! Κι εδώ που τα λέμε, το σωστό θα ήταν να πληρώνουν οι κατασκευαστικές εταιρείες για κάθε ζημιά στους οδηγούς και για την ασφάλεια της Ζωής τους. Να αποζημιώνουν όσους βλάπτονται (και είναι πολλοί) από το κακό οδόστρωμα και τον ελλιπή φωτισμό.
ΣΕ όλο, σχεδόν, το εθνικό δίκτυο η κατάσταση που επικρατεί είναι απελπιστική: ελλιπής έως ανύπαρκτος φωτισμός, ανυπαρξία διαχωριστικών νησίδων, σχεδόν μόνιμα σε λειτουργία μία λωρίδα κυκλοφορίας, λακκούβες και δεν συμμαζεύεται. Εχουμε τους χειρότερους αυτοκινητόδρομους στην Ευρώπη και πληρώνουμε τα πιο ακριβά διόδια, εάν είναι δυνατόν...
ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ το έρμο το υπουργείο, αφού δέχεται έντονες τις πιέσεις των κατασκευαστικών εταιρειών, που διεκδικούν απ' αυτό διαφυγόντα κέρδη εκατομμυρίων ευρώ; Κάνει μια αυξησούλα και καθάρισε. Αλλά, τώρα, δεν είναι και τόσο εύκολα τα πράγματα. Ο κόσμος, σε συνδυασμό με τη γενικότερη ακρίβεια, αρνείται αποφασιστικά να πληρώσει, γιατί δεν ανέχεται πλέον την κοροϊδία και την κατάφωρη αδικία.
ΑΣ ολοκληρώσουν τους δρόμους, ας τους καταστήσουν ασφαλείς και μετά ας προχωρήσουν (αλλά γιατί;) σε αυξήσεις. Να προσφέρεις δρόμους-νεκροταφεία και ταυτόχρονα να απαιτείς όλο και περισσότερα, αυτό ξεπερνά κάθε όριο. Και είναι πολύ πιθανό, αυτή η σύγκρουση οδηγών με την κυβέρνηση να έχει ανεξέλεγκτη εξέλιξη.
Δεν μασάμε... τους πολεμάμε
Στη "Λέσχη Υπογείως" στα Εξάρχεια δημιουργήθηκε το αδιαχώρητο από τη μαζικότατη συνέλευση των αγωνιστών του κινήματος "Δεν Πληρώνω".
Λόγω του θορύβου που δημιουργήθηκε από την προσπάθεια εκφοβισμού του κινήματος ενάντια στα διόδια, συμμετείχαν τέσσερις δικηγόροι του κινήματος. Ανέφεραν ότι υπάρχει νομολογία που δεν επιτρέπει την επιβολή προστίμου από ιδιώτες. Ο διακεκριμένος ποινικολόγος Κώστας Παπαδάκης ανέφερε ότι δεν υπάρχει καμία απολύτως αλλαγή στο νομικό καθεστώς και ότι πρόκειται για μια ακόμα απόπειρα εκφοβισμού από την πλευρά της κυβέρνησης και των εταιρειών.
Η κοινή διαπίστωση ήταν ότι τέτοιες προσπάθειες εκφοβισμού από την πλευρά της κυβέρνησης και των εταιριών δεν μας φοβίζουν, αντίθετα μας εξοργίζουν. Παράλληλα με την νομική μας αντίδραση η μεγάλη μάχη θα δοθεί κινηματικά στους δρόμους.
Τοποθετήθηκαν δεκάδες συναγωνιστές και από τον χώρο των συγκοινωνιών (Μετρό, ΟΣΕ και ΕΘΕΛ). Αποφασίστηκε η συμμετοχή του κινήματος των διοδίων σε δράσεις ενάντια στην άρση του κοινωνικού χαρακτήρα των δημοσίων αγαθών.
Προτάθηκαν και αποφασίστηκαν δράσεις για το επόμενο διάστημα και καθορίστηκαν εκπρόσωποι στα ΜΜΕ για την αυριανή ημέρα.
Το κίνημα γιγαντώνεται παραμένοντας σταθερό στις αρχές του. Λειτουργούμε αμεσοδημοκρατικά με στόχο την κατάργηση όλων των διοδίων και την απελευθέρωσή μας.
ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 9 ΓΕΝΑΡΗ ΣΤΗΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου