ΔΗΜΟΣ ΛΟΚΡΩΝ Αταλάντη,Μαλεσίνα,Μαρτίνο,Λιβανάτες,(Αρκιτσα, Έξαρχος,Καλαποδι,Κυρτωνη,Τραγάνα,κλπ)

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ στο blog των πολιτων του δημου ΛΟΚΡΩΝ , αφηστε την γνωμη σας το σχολιο σας, το άρθρο σας ελευθερα... αρκει μην υπαρχουν προσωπικες υβρεις, εξαλλου ο καθενας που γραφει ειναι και υπευθυνος για αυτα που γραφει...

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ με τα ΝΕΑ του δήμου ΛΟΚΡΩΝ , e-mail : alexiouargyris@hotmail.com , alexiou.argyris@gmail.com και ΔΗΜΟΣ ΛΟΚΡΩΝ : 2233022231,ΦΑΞ 2233022606 και τηλ. Δημάρχου :2233081015

ΔΗΜΟΣ ΛΟΚΡΩΝ Αταλάντη,Μαλεσίνα,Μαρτίνο,Λιβανάτες και οι κοινοτητες: Αρκιτσα,Τραγάνα,Έξαρχος,Καλαποδι,Λαρυμνα, Κυρτωνη,Θεολογος,Κυπαρισσι,Προσκυνας,Μεγαπλατανος,Γολεμι, Μαζι.

ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΔHMOY ΛΟΚΡΩΝ

ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΔHMOY ΛΟΚΡΩΝ
Δημαρχείο 22330- 22231 / 22374 Δήμαρχος 22330-81015 Δασαρχείο 22330-22171 Αγροτική Τράπεζα 22330-22427 Αστυνομία 22330-81000 Αρχαιλογικό Μουσείο 22330-89210 Αγρονομίο 22330-22436 Πυροσβεστική 22330-80844 Δημοτική Βιβλιοθήκη 22330-80016 Δημοτικό Στάδιο 22330-23677 ΔΕΗ 22330-81012 και βλάβες 22330-81013 Ειρηνοδικείο 22330-22311 ΕΛΤΑ 22330-22258 Γραφείο Συγκοινωνιών ΚΤΕΛ 22330-80214 Γραφείο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης 22330- 24451 Πολεοδομία 22333-51300 Εφορία 22330-22122 Ενωση Γεωργικών συναιτερισμών 22330-22636 ΙΚΑ 22330-89062 Κτηματολόγιο 222330-22278 Κέντρο Υγείας 22333-50011 ΚΑΠΗ 22330-22766 ΚΕΠ 22330-23900 ΚΤΕΛ 22330-22236 Αγροτικό Κτηνιατρείο 22330-22351 Λημεναρχείο Σκάλας 22330-31108 Στρατιωτική Βάση ΝΑΤΟ 2230-22425 ΟΤΕ 22330-22499 Εθνική Τράπεζα 22330-22226 Τμήμα Επιθεώρησης 22330-22890 Τμήμα Χημικών Υπηρεσιών 22330-23000

Υπηρεσίες Δήμου:
- Υπηρεσία Δημοτολογίων (τηλέφωνο: 2233022374) - Υπηρεσία Ύδρευσης (τηλέφωνο: 2233022374) - Γραφείο Δημοτικού Συμβουλίου και Δημαρχιακής Επιτροπής -Γραφείο Προμηθειών (τηλέφωνο: 2233022374) - Οικονομική Υπηρεσία (τηλ. 2233022495) - Ταμειακή Υπηρεσία (τηλ. 2233022495) - Τεχνική Υπηρεσία (τηλ. 2233081003) - Γραφείο Ανάπτυξης και Προγραμματισμού ΕΛΓΑ (τηλ. 2233081003) - Πρόνοια (τηλ 2233081052)

Πέμπτη, 11 Σεπτεμβρίου 2014

ΠΛΕΥΡΙΚΑ ΔΙΟΔΙΑ ,Β. Κυριακάκης: Προκλητική η απάντηση του Υπουργείου Μεταφορών Σας βάζουμε διόδια για το καλό σας…





Πάνω από το οτιδήποτε είναι το συμφέρον των εργολάβων!
Αντιφατική, προκλητική αλλά και διαφωτιστική των σκοπών και των προθέσεων της
κυβέρνησης η απάντηση του υπουργείου στην αναφορά του Β. Κυριακάκη και στο
υπόμνημα των τοπικών κοινοτήτων Προσκυνά και Τραγάνας του Δήμου Λοκρών
σχετικά με την επικίνδυνη κατάσταση που έχει δημιουργήσει η λειτουργία των
πλευρικών διοδίων Τραγάνας και η κίνηση επιβατηγών και βαρέων οχημάτων μέσω
της οδού των δ.δ Κυπαρισσίου-Τραγάνας-Προσκυνά.
Με αφορμή την απάντηση ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Φθιώτιδας έκανε την ακόλουθη
δήλωση:
«Ούτε λίγο ούτε πολύ ο Υπουργός αναφέρει ότι η λειτουργία των
πλευρικών διοδίων Τραγάνας ωφελεί τους κατοίκους των κοινοτήτων
καθώς αποτρέπει την διέλευση βαρέων ειδικά οχημάτων μέσα από το
οδικό δίκτυο που τις διατρέχει. Τι και αν, ειδικά στο υπόμνημα της
αναφοράς, οι ίδιοι οι κάτοικοι περιγράφουν την τραγική κατάσταση του
οδικού δικτύου και τους κινδύνους για τη ζωή τους-με υπαρκτά
περιστατικά- που διατρέχουν λόγω της υπερ-αυξημένης κίνησης ΙΧ και
βαρέων οχημάτων μετά και την λειτουργία των πλευρικών διοδίων;

Όμως ο Υπουργός προχωράει και ένα βήμα περισσότερο στην κοροϊδία,
προτείνοντας στους οδηγούς αν θέλουν να αποφύγουν τα δυσβάσταχτα
διόδια να ακολουθήσουν την «εναλλακτική» οδό μέσω ΠΕΟ Αμφίκλειας-
Μπράλου( και μέσω Αταλάντης) που οδηγεί στο ύψος του Κάστρου ή στη
Θήβα. Δηλαδή για όσους δεν μπορούν να πληρώσουν τους περιμένει η
διαδρομή μέσα από κακο-συντηρημένο , επαρχιακό ουσιαστικά ,δίκτυο
και επιπλέον επιβάρυνση και κινδύνοι για τις εκεί κοινότητες.
Οι προθέσεις του Υπουργείου γίνονται σαφείς μέσα από τις αντιφάσεις
των απαντήσεων του.

Σε παλαιότερη σχετική ερώτηση( Οκτώβρης 2012) η απάντηση του
Υπουργείου ανέφερε ότι:
« Σχετικά με την οδό που ενώνει τα δ.δ Κυπαρισσίου-Τραγάνας-
Προσκυνά, αυτή εντάσσεται στο παράπλευρο οδικό δίκτυο του
αυτοκινητοδρόμου ΠΑΘΕ και συντηρείται από την αρμόδια υπηρεσία
ΕΥΔΕ/ΣΑ» υποστηρίζοντας ουσιαστικά ότι υπάρχει εναλλακτικό
παράπλευρο οδικό δίκτυο και αυτό είναι η οδός που διατρέχει τις
τοπικές κοινότητες.
Στην τωρινή απάντηση του το Υπουργείο όμως ανασκευάζει ισχυριζόμενο
ότι:
«Η κατασκευή παράπλευρων δρόμων στο υπόψη ολοκληρωμένο τμήμα
του αυτ/μου ΠΑΘΕ, είχε σκοπό την αποκατάσταση του διακοπτόμενου
τοπικού οδικού δικτύου, για τις ανάγκες των παρόδιων και οικισμών
της περιοχής, και όχι τη δημιουργία παράλληλης στον
αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ εναλλακτικής διαδρομής και μάλιστα για βαριά
κυκλοφορία σε δύσβατη περιοχή.» δηλαδή ισχυρίζεται το υπουργείο ότι
ο δρόμος δεν είναι παράπλευρο δίκτυο αλλά τοπικό για τη σύνδεση των
κοινοτήτων.
Τι από τα δύο τελικά ισχύει;
Αδυνατούμε να παρακολουθήσουμε την θεαματική μετάλλαξη τωνεπιχειρημάτων του Υπουργείου που συνιστά μέγιστο εμπαιγμό τόσο
στους κατοίκους των κοινοτήτων όσο και στους χρήστες των οδικών
δικτύων.
Αναρωτιόμαστε απλά,
Γιατί δεν δίνει σαφή απάντηση το Υπουργείο για το χαρακτήρα του
οδικού δικτύου που διατρέχει τις κοινότητες αλλά τον αλλάζει κατά το
πώς συμφέρει την επιχειρηματολογία του σε κάθε συγκυρία; Σε κάθε
περίπτωση γιατί έχει επιτραπεί η λειτουργία πλευρικών διοδίων χωρίς
την υλοποίηση της συμβατικής υποχρέωσης για οριστική κατασκευή και
λειτουργία σύγχρονου και ασφαλούς παράπλευρου οδικού δικτύου;
Γιατί αρνείται ακόμα και τώρα τη συνάντηση με τους κατοίκους για να
του εκθέσουν τις έστω μερικές και βελτιωτικές προτάσεις τους;
Την απάντηση τη δίνει σαφώς ο ίδιος μέσω του εγγράφου που μας
απέστειλε:
«Καθώς τα έσοδα εκ διοδίων αποτελούν μέρος του συμβατικού
ανταλλάγματος του Παραχωρησιούχου, τυχόν αντίρρηση του Δημοσίου
για την κατασκευή των πλευρικών σταθμών διοδίων θα επιφέρει την
αξίωση καταβολής αποζημιώσεων.»
Παίρνει σαφή θέση υπέρ των «δικαιωμάτων» των εργολάβων ενάντια στα
δικαιώματα των πολιτών.
Η πρόσφατη μάλιστα δήλωση του για τις αντιδράσεις των κατοίκων της
Φθιώτιδας στην περικύκλωση του νομού με διόδια είναι και αυτή
ενδεικτική της συνολικής τοποθέτησης του.
Δεν θα μπορούσε άλλωστε να πράξει αλλιώς μιας και ο ίδιος ανήκει στο
πολιτικό προσωπικό – όπως και πολλοί τέως και νυν βουλευτές και
πολιτευτές του νομού που όψιμα ευαισθητοποιούνται -που δυο φορές σε
μια νύχτα, επικύρωσε τις ληστρικές συμβάσεις του εθνικού οδικού
δικτύου προικίζοντας τους κρατικοδίαιτους εργολάβους, ζημιώνοντας
τους πολίτες και το Δημόσιο με εκατομμύρια ευρώ και τινάζοντας στον
αέρα τον κοινωνικό και οικονομικό ιστό ολόκληρων περιοχών
περικυκλώνοντας τες με διόδια.
Μετά τη Λοκρίδα και η υπόλοιπη Φθιώτιδα πνίγεται με γοργούς ρυθμούς
από την εμφάνιση νέων μετωπικών και πλευρικών διοδίων. Η πρόσφατη
έναρξη των πλευρικών διοδίων Μπράλου και Μώλου είναι το πρώτο
κρούσμα.
Από την πλευρά μου ως βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ στηρίζω κάθε
κινητοποίηση των πολιτών και των θεσμικών φορέων, με στόχο την
έμπρακτη αποτροπή του συνεχιζόμενου εγκλήματος των αμαρτωλών
συμβάσεων των εθνικών οδών και την κατοχύρωση του δικαιώματος
στην απρόσκοπτη μετακίνηση.»


Δημοσίευση σχολίου