ΔΗΜΟΣ ΛΟΚΡΩΝ Αταλάντη,Μαλεσίνα,Μαρτίνο,Λιβανάτες,(Αρκιτσα, Έξαρχος,Καλαποδι,Κυρτωνη,Τραγάνα,κλπ)

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ στο blog των πολιτων του δημου ΛΟΚΡΩΝ , αφηστε την γνωμη σας το σχολιο σας, το άρθρο σας ελευθερα... αρκει μην υπαρχουν προσωπικες υβρεις, εξαλλου ο καθενας που γραφει ειναι και υπευθυνος για αυτα που γραφει...

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ με τα ΝΕΑ του δήμου ΛΟΚΡΩΝ , e-mail : alexiouargyris@hotmail.com , alexiou.argyris@gmail.com και ΔΗΜΟΣ ΛΟΚΡΩΝ : 2233022231,ΦΑΞ 2233022606 και τηλ. Δημάρχου :2233081015

ΔΗΜΟΣ ΛΟΚΡΩΝ Αταλάντη,Μαλεσίνα,Μαρτίνο,Λιβανάτες και οι κοινοτητες: Αρκιτσα,Τραγάνα,Έξαρχος,Καλαποδι,Λαρυμνα, Κυρτωνη,Θεολογος,Κυπαρισσι,Προσκυνας,Μεγαπλατανος,Γολεμι, Μαζι.

ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΔHMOY ΛΟΚΡΩΝ

ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΔHMOY ΛΟΚΡΩΝ
Δημαρχείο 22330- 22231 / 22374 Δήμαρχος 22330-81015 Δασαρχείο 22330-22171 Αγροτική Τράπεζα 22330-22427 Αστυνομία 22330-81000 Αρχαιλογικό Μουσείο 22330-89210 Αγρονομίο 22330-22436 Πυροσβεστική 22330-80844 Δημοτική Βιβλιοθήκη 22330-80016 Δημοτικό Στάδιο 22330-23677 ΔΕΗ 22330-81012 και βλάβες 22330-81013 Ειρηνοδικείο 22330-22311 ΕΛΤΑ 22330-22258 Γραφείο Συγκοινωνιών ΚΤΕΛ 22330-80214 Γραφείο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης 22330- 24451 Πολεοδομία 22333-51300 Εφορία 22330-22122 Ενωση Γεωργικών συναιτερισμών 22330-22636 ΙΚΑ 22330-89062 Κτηματολόγιο 222330-22278 Κέντρο Υγείας 22333-50011 ΚΑΠΗ 22330-22766 ΚΕΠ 22330-23900 ΚΤΕΛ 22330-22236 Αγροτικό Κτηνιατρείο 22330-22351 Λημεναρχείο Σκάλας 22330-31108 Στρατιωτική Βάση ΝΑΤΟ 2230-22425 ΟΤΕ 22330-22499 Εθνική Τράπεζα 22330-22226 Τμήμα Επιθεώρησης 22330-22890 Τμήμα Χημικών Υπηρεσιών 22330-23000

Υπηρεσίες Δήμου:
- Υπηρεσία Δημοτολογίων (τηλέφωνο: 2233022374) - Υπηρεσία Ύδρευσης (τηλέφωνο: 2233022374) - Γραφείο Δημοτικού Συμβουλίου και Δημαρχιακής Επιτροπής -Γραφείο Προμηθειών (τηλέφωνο: 2233022374) - Οικονομική Υπηρεσία (τηλ. 2233022495) - Ταμειακή Υπηρεσία (τηλ. 2233022495) - Τεχνική Υπηρεσία (τηλ. 2233081003) - Γραφείο Ανάπτυξης και Προγραμματισμού ΕΛΓΑ (τηλ. 2233081003) - Πρόνοια (τηλ 2233081052)

Πέμπτη 4 Αυγούστου 2011

Παραχώρηση Εθνικής οδού :Τα πράγματα δεν είναι τόσο σκανδαλώδη όσο φανταζόμασταν Είναι ακόμα χειρότερα.



ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΤΟΤΕΧΝΙΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΥ ΕΛΕΥΣΙΝΑ-ΚΟΡΙΝΘΟΣ-ΠΑΤΡΑ-ΠΥΡΓΟΣ-ΤΣΑΚΩΝΑ «Η ΓΑΛΑΡΙΑ»
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Παναγοπούλα 3/08/2011

Τα πράγματα δεν είναι τόσο σκανδαλώδη όσο φανταζόμασταν-Είναι ακόμα χειρότερα.

Συμμετείχαμε κι εμείς στην περιβόητη σύσκεψη στο Υπουργείο Υποδομών, για την πορεία (?) του έργου «Ολυμπία Οδός», που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 2 Αυγούστου στην Αθήνα.
Πληροφορηθήκαμε καινούργια στοιχεία και επιβεβαιώσαμε υποψίες και θέσεις μας από το παρελθόν.
Επιβεβαιωθήκαμε πλήρως όταν μιλάγαμε για σκανδαλώδεις συμβάσεις παραχώρησης έργων.
Δεν ξέραμε όμως μέχρι ποιού σημείου αποτελούν σκάνδαλο. Τώρα ξέρουμε πως αν η δικαιοσύνη δεν είχε στόχο να φυλακίζει άδικα με τρομονόμους εικοσάχρονα παιδιά, θα είχε ασχοληθεί με όσους σχεδίασαν αυτή την σύμβαση και όσους την ψήφησαν στην Βουλή.
Επιβεβαιωθήκαμε πλήρως λοιπόν για τα παρακάτω, που κάθε ένα από μόνο του αποτελεί σκάνδαλο:

1ον Η σύμβαση που ψηφίστηκε από ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, άφηνε αρκετά πράγματα ανοιχτά που θα «λύνονταν στην πορεία του έργου». Χαρακτηριστικά μάθαμε πως ο σχεδιασμός ήταν, «ξεκινάμε και βλέπουμε». 2ον Η ευθύνη για την μελέτη, την τήρηση των κανόνων κατασκευής, την τήρηση των κανόνων υγιεινής και ασφάλειας και ο έλεγχος του έργου ήταν αποκλειστικά δουλειά του «ανεξάρτητου» μηχανικού. Ο οποίος πληρώνεται από τους εργολάβους, δηλαδή από αυτούς που «ελέγχει». Αυτό που επιβεβαιώσαμε πλήρως στην σύσκεψη είναι πως το Υπουργείο δεν μπορεί να παρέμβει πουθενά και δεν ελέγχει το παραμικρό σε σχέση με την σχεδίαση και την υλοποίηση του έργου. 3ον Μάθαμε πως ακόμα και σήμερα ο Υπουργός δεν έχει στην διάθεση του προσαρτήματα της σύμβασης, που αποτελούν νόμο του κράτους και κυρίως δεν έχει αυτό του μοντέλου χρηματοδότησης…. 4ον Επιβεβαιώθηκε πλήρως από τον κ. Μαγκριώτη δημοσίευμα απογευματινής εφημερίδας, αλλά και της ανακοίνωσης της Ομοσπονδίας Εργαζομένων στο τέως υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ (ΠΟΣΥΠΕΧΩΔΕ) που καταγγέλλει πως «με την παραχώρηση των εθνικών δρόμων στους εργολάβους το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου, για το οποίο το Δημόσιο είχε διαθέσει πάνω από 12 εκατ. ευρώ, καταργήθηκε με επιχείρημα ότι οι σταθμοί διοδίων αυξήθηκαν, ενώ θα μπορούσε να επεκταθεί.» και πως «από την άνοιξη του 2008, όταν τα διόδια παραχωρήθηκαν στους κατασκευαστές, οι τιμές έχουν αυξηθεί κατά 50-180%, ενώ οι σταθμοί έχουν σχεδόν διπλασιαστεί και φτάνουν πλέον τους 34. Υπολογίζεται ότι τα ετήσια έσοδα αγγίζουν τα 450-500 εκατ. ευρώ, ακόμα και με μείωση της κυκλοφορίας κατά 10% το χρόνο, όπως υπολογίζουν οι εργολάβοι.» 5ον Μάθαμε από τον υφυπουργό πως υπάρχει όρος στη σύμβαση που προβλέπει πως, «αν κάθε χρόνο, εξετάζοντας το έργο, διαπιστωθεί πως δεν είναι βιώσιμο, υπάρχει το δικαίωμα της διακοπής του από τους εργολάβους.» 6ον Επιβεβαιωθήκαμε πλήρως πως δεν μπορεί να υπάρξει χρηματοδότηση του έργου από το ΕΣΠΑ, και πως οι εξαγγελίες του Υπουργού «Ανάπτυξης», για ξεμπλοκάρισμα του έργου ήταν ακόμα ένα επικοινωνιακό παιχνίδι εις βάρος χιλιάδων απολυμένων με την συμμετοχή και την συνενοχή MEGAλων δημοσιογράφων.
Εμείς απλώς ρωτάμε:

1ον Είναι σκάνδαλο και αν ναι, υπάρχουν ποινικές ευθύνες για όσους ψήφησαν μια σύμβαση που άφηνε τα πάντα ανοιχτά, ανοίγοντας τον δρόμο σε διεκδικήσεις-εκβιασμούς των εργολάβων?

2ον Είναι σκάνδαλο και αν ναι, υπάρχουν ποινικές ευθύνες για όσους προέβλεψαν, η σχεδίαση και ο «έλεγχος» του έργου να ασκείται αποκλειστικά από μια Γαλλική εταιρεία, που πληρώνεται από τον «ελεγχόμενο» και φέρει την ταμπέλα του «ανεξάρτητου»?

3ον Είναι σκάνδαλο και αν ναι, υπάρχουν ποινικές ευθύνες για όσους κατήργησαν τον δημόσιο έλεγχο στην είσπραξη των διοδίων άρα και τον έλεγχο στην κυκλοφορία των οχημάτων με συνέπεια οι εργολάβοι να ισχυρίζονται αυθαίρετα και ψευδώς μείωση της κυκλοφορίας και μείωση των εσόδων τους?

4ον Είναι σκάνδαλο και αν ναι, υπάρχουν ποινικές ευθύνες για όσους σχεδίασαν και ψήφησαν τον όρο που προβλέπει διακοπή του έργου σε περίπτωση που κριθεί επισφαλές και μη βιώσιμο? Και με βάση
ποια στοιχεία? Τα στοιχεία που δίνουν στην δημοσιότητα οι εργολάβοι ανεξέλεγκτα?

5ον Ως πότε θα ανεχόμαστε MEGAλα κανάλια και δημοσιογράφους βαποράκια κυβερνητικών σχεδίων, να διαμορφώνουν άποψη και να παίζουν επικοινωνιακά παιχνίδια εις βάρος των ανέργων και των οικογενειών τους?6ον Ως πότε θύμα θα πληρώνεις διόδια για το φάντασμα «Ολυμπία Οδός» ?

Εδώ που φτάσαμε σκοπός των εργολάβων είναι ή να πάρουν τα πάντα (όσα δεν τους έχουν χαρίσει) ή να καταγγείλουν μονομερώς την σύμβαση και να πάρουν ακόμα περισσότερα.

Η κυβέρνηση και δεν θέλει και δεν μπορεί να τους πετάξει από το έργο. Δεν θέλει γιατί είναι μια κατοχική κυβέρνηση που έχει ξεπουλήσει τα πάντα και δεν μπορεί γιατί ψήφησε μια σύμβαση παρέα με την προηγούμενη κυβέρνηση που την δένει χειροπόδαρα και εξασφαλίζει μόνο τα συμφέροντα των εργολάβων.

Εδώ που φτάσαμε μια άλλη κυβέρνηση που θα εξυπηρετούσε τα συμφέροντα των εργαζομένων και του λαού και όχι των τραπεζών, θα ανάγκαζε τις τράπεζες να συνεχίσουν την χρηματοδότηση του έργου που παράνομα σταμάτησαν και δεν θα τις χάριζε απλόχερα δισεκατομμύρια ευρώ.
Η λύση στο πρόβλημα δε βρίσκεται στην ιδιωτικοποίηση και στο ξεπούλημα των εθνικών μας οδών και των μεγάλων έργων, ούτε στη χρηματοδότηση των έργων από τα διόδια. Η λύση βρίσκεται στη δημιουργία ενιαίου Δημόσιου φορέα με εργατικό έλεγχο και ανοιχτό κοινωνικό έλεγχο.

Notre espoir ne peut venir que des sans-espoir

Για την Διοίκηση
Ο Πρόεδρος
Θεόδωρος Τσελεπής Ο Γ. Γραμματέας
Λυμπέρης Γεώργιος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου