ΔΗΜΟΣ ΛΟΚΡΩΝ Αταλάντη,Μαλεσίνα,Μαρτίνο,Λιβανάτες,(Αρκιτσα, Έξαρχος,Καλαποδι,Κυρτωνη,Τραγάνα,κλπ)

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ στο blog των πολιτων του δημου ΛΟΚΡΩΝ , αφηστε την γνωμη σας το σχολιο σας, το άρθρο σας ελευθερα... αρκει μην υπαρχουν προσωπικες υβρεις, εξαλλου ο καθενας που γραφει ειναι και υπευθυνος για αυτα που γραφει...

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ με τα ΝΕΑ του δήμου ΛΟΚΡΩΝ , e-mail : alexiouargyris@hotmail.com , alexiou.argyris@gmail.com και ΔΗΜΟΣ ΛΟΚΡΩΝ : 2233022231,ΦΑΞ 2233022606 και τηλ. Δημάρχου :2233081015

ΔΗΜΟΣ ΛΟΚΡΩΝ Αταλάντη,Μαλεσίνα,Μαρτίνο,Λιβανάτες και οι κοινοτητες: Αρκιτσα,Τραγάνα,Έξαρχος,Καλαποδι,Λαρυμνα, Κυρτωνη,Θεολογος,Κυπαρισσι,Προσκυνας,Μεγαπλατανος,Γολεμι, Μαζι.

ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΔHMOY ΛΟΚΡΩΝ

ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΔHMOY ΛΟΚΡΩΝ
Δημαρχείο 22330- 22231 / 22374 Δήμαρχος 22330-81015 Δασαρχείο 22330-22171 Αγροτική Τράπεζα 22330-22427 Αστυνομία 22330-81000 Αρχαιλογικό Μουσείο 22330-89210 Αγρονομίο 22330-22436 Πυροσβεστική 22330-80844 Δημοτική Βιβλιοθήκη 22330-80016 Δημοτικό Στάδιο 22330-23677 ΔΕΗ 22330-81012 και βλάβες 22330-81013 Ειρηνοδικείο 22330-22311 ΕΛΤΑ 22330-22258 Γραφείο Συγκοινωνιών ΚΤΕΛ 22330-80214 Γραφείο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης 22330- 24451 Πολεοδομία 22333-51300 Εφορία 22330-22122 Ενωση Γεωργικών συναιτερισμών 22330-22636 ΙΚΑ 22330-89062 Κτηματολόγιο 222330-22278 Κέντρο Υγείας 22333-50011 ΚΑΠΗ 22330-22766 ΚΕΠ 22330-23900 ΚΤΕΛ 22330-22236 Αγροτικό Κτηνιατρείο 22330-22351 Λημεναρχείο Σκάλας 22330-31108 Στρατιωτική Βάση ΝΑΤΟ 2230-22425 ΟΤΕ 22330-22499 Εθνική Τράπεζα 22330-22226 Τμήμα Επιθεώρησης 22330-22890 Τμήμα Χημικών Υπηρεσιών 22330-23000

Υπηρεσίες Δήμου:
- Υπηρεσία Δημοτολογίων (τηλέφωνο: 2233022374) - Υπηρεσία Ύδρευσης (τηλέφωνο: 2233022374) - Γραφείο Δημοτικού Συμβουλίου και Δημαρχιακής Επιτροπής -Γραφείο Προμηθειών (τηλέφωνο: 2233022374) - Οικονομική Υπηρεσία (τηλ. 2233022495) - Ταμειακή Υπηρεσία (τηλ. 2233022495) - Τεχνική Υπηρεσία (τηλ. 2233081003) - Γραφείο Ανάπτυξης και Προγραμματισμού ΕΛΓΑ (τηλ. 2233081003) - Πρόνοια (τηλ 2233081052)

Παρασκευή, 13 Μαΐου 2016

Πλήρες αναλογικό ηλεκτρονικό σύστημα διοδίων.Μερική δικαίωση των αγώνων ενάντια στα διόδια.Απαγορεύεται η διέλευση βαρέων οχημάτων από το παράπλευρο οδικό δίκτυο.





Την εφαρμογή πλήρους αναλογικού ηλεκτρονικού συστήματος διοδίων για πραγματικές χρεώσεις, που θα αντιστοιχούν στη διανυόμενη απόσταση, νομοθέτησε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστος Σπίρτζης.

"Φρένο" στη διέλευση βαρέων οχημάτων από το παράπλευρο οδικό δίκτυο βάζει τροπολογία που ψηφίστηκε από την ολομέλεια της Βουλής με τον αρμόδιο υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστου Σπίρτζη να διευκρινίζει ότι με το νέο καθεστώς οι οδηγοί βαρέων οχημάτων θα προμηθεύονται ειδική βινιέτα στα σύνορα,πληρώνοντας κατά την είσοδο τους στη χώρα.

Το πλήρες αναλογικό ηλεκτρονικό σύστημα διοδίων θα αφορά τους διερχόμενους οδηγούς οχημάτων όλων των κατηγοριών. Καθιερώνεται δε με τροπολογία που ψηφίστηκε σήμερα από τη Βουλή, με την οποία επίσης απαγορεύεται η διέλευση βαρέων οχημάτων από το παράπλευρο οδικό δίκτυο.

Οι επιτροπές αγώνα Λοκρίδας τονίζουν ότι δεν λύθηκε το πρόβλημα των διοδίων μ΄αυτήν την τροπολογία ,συνεχίζουν να ζητούν ελεύθερους δρόμους χωρίς διόδια .

Ιδιαίτερα ζητάμε να καταργηθούν άμεσα τα διόδια που χωρίζουν τον δήμο Λοκρών στα δύο ή οι κάτοικοι να μην πληρώνουν διόδια !

Για τα δε υπόλοιπα διόδια,στην υπόλοιπη Ελλάδα αντιπροτείνουμε έστω πληρώνοντας ένα ποσό πχ της τάξης 50 ευρώ το εξάμηνο για την συντήρηση των δρόμων να ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΑΜΕΣΑ τα διόδια ,κυρίως τα μετωπικά και οι δρόμοι να είναι ελεύθεροι για όλους. Οι συμβάσεις παραχώρησης είναι κατ΄εμάς και παράνομες και αντισυνταγματικές!

Μετά από 7 χρόνια αγώνες , από το 2009 που αγωνιζόμαστε ενάντια στα διόδια, βλέπουμε επιτέλους μερική δικαίωση των αγώνων μας ,με την πλήρη χιλιομετρική χρέωση που θα γίνεται και θα είναι πιο δίκαια , αλλά και με την απαγόρευση της κυκλοφορίας των υπερβαρέων οχημάτων στο παράπλευρο δίκτυο που δημιουργούσαν τόσα χρόνια  πρόβλημα και κίνδυνο  στην μετακίνηση των κατοίκων της περιοχής ,αλλά και κατέστρεφαν το οδικό δίκτυο .

Λύνεται το κυρίαρχο πρόβλημα των χωριών του Προσκυνά και Τραγάνας που είχαν με την διέλευση των φορτηγών, αλλά παραμένει το πρόβλημα της αυξημένης διέλευσης των ΙΧ ,τα οποία δεν τηρούν το όριο ταχύτητας . 

Οι επιτροπές αγώνα Λοκρίδας θα συνεχίσουν τον αγώνα τους μέχρι την πλήρη δικαίωση.



Σύμφωνα με την ψηφισθείσα τροπολογία, η χρέωση των διοδίων μπορεί να γίνεται:
α) Ανά χιλιόμετρο χρήσης του δικτύου και
β) αναλογικά, ανά χρονική περίοδο χρήσης του δικτύου –ημερήσια, εβδομαδιαία, μηνιαία, ετήσια, κ.α.– με την επιφύλαξη του νομικού καθεστώτος που διέπει τις συμβάσεις παραχώρησης.
Σύμφωνα με το υπουργείο, διασφαλίζονται έτσι πραγματικές και δίκαιες χρεώσεις για τους χρήστες των αυτοκινητοδρόμων.
Στην τοποθέτησή του επί της συγκεκριμένης τροπολογίας, ο υπουργός έδωσε αναλυτικές διευκρινίσεις για τον τρόπο εφαρμογής του νέου μέτρου, υπογραμμίζοντας ότι εφεξής θα υπάρχει βινιέτα (κάρτα διοδίων) σε όλες τις εισόδους της χώρας. Κατά συνέπεια, τα φορτηγά και τα βαρέα οχήματα θα πληρώνουν διόδια στις εισόδους της χώρας, ώστε να μην διέρχονται με ανορθόδοξο τρόπο από τη χώρα μας και να υπάρχουν έσοδα για τη συντήρηση του δικτύου, «που σήμερα βαραίνει τον ελληνικό λαό».

Τη ρύθμιση στήριξαν με την ψήφο τους μόνον οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ και των ΑΝΕΛ, καταψήφισαν η ΝΔ, το ΚΚΕ και η Ένωση Κεντρώων. Παρών δήλωσαν η Δημοκρατική Συμπαράταξη και το Ποτάμι. Οι βουλευτές της Χρυσής Αυγής απείχαν.


Το παράπλευρο οδικό δίκτυο
Παράλληλα, στην ίδια νομοθετική παρέμβαση θεσπίζεται η απαγόρευση διέλευσης από το παράπλευρο οδικό δίκτυο για οχήματα επαγγελματικής χρήσης, όταν αυτά υπερβαίνουν μικτό βάρος άνω των 3,5 τόνων, με σκοπό την ασφαλή διέλευση των οχημάτων και τη μείωση του μεγάλου αριθμού τροχαίων ατυχημάτων, «που σήμερα μας κοστίζουν πολλές ανθρώπινες ζωές».
Σε ό,τι αφορά τις παραχωρήσεις και την ενιαία εφαρμογή του μέτρου και σε αυτά τα οδικά δίκτυα, ο κ. Σπίρτζης έκανε λόγο «για επιμέρους συμφωνίες που έγιναν τους τελευταίους μήνες και τόνισε ότι με βάση αυτές τις συμφωνίες, μέχρι την ολοκλήρωση των έργων, είναι υποχρεωμένοι οι παραχωρησιούχοι να φέρουν μελέτες, προκειμένου να εγκαταστήσουν και αυτοί αναλογικά ηλεκτρονικά διόδια με την ολοκλήρωση των έργων».
»Με αυτήν τη ρύθμιση δίνεται ανάσα στις τοπικές κοινωνίες, ενισχύεται η οδική ασφάλεια και προστατεύεται το οδικό δίκτυο, που είναι περιουσία του ελληνικού λαού. Ταυτόχρονα, προσφέρονται έσοδα στα κρατικά ταμεία από τη χρήση του κεντρικού οδικού δικτύου».
Ο υπουργός επεσήμανε ότι το κόστος για τη συντήρηση του παράπλευρου οδικού δικτύου –το οποίο προτιμάται από τους οδηγούς των βαρέων οχημάτων, παρόλο που δεν πληροί τις απαραίτητες προδιαγραφές για τη χρήση αυτή– το επωμιζόταν, τελικά, ο πολίτης.
«Η χρήση του παράπλευρου δικτύου πρέπει να εξυπηρετεί μόνο τις τοπικές κοινωνίες και τους πολίτες τους με ασφάλεια», υπογράμμισε ο κ. Σπίρτζης.
Το αναλογικό, ηλεκτρονικό σύστημα διοδίων είχε προαναγγελθεί από τον υπουργό Οικονομίας Γιώργο Σταθάκη πέρυσι τον Μάρτιο κατά την ενημέρωση της αρμόδιας κοινοβουλευτικής επιτροπής σχετικά με τα έργα λειτουργίας και συντήρησης του Δυτικού Τομέα και των κάθετων αξόνων της Εγνατίας Οδού.
Ο κ. Σταθάκης δήλωνε τότε ότι η πολιτική των διοδίων είχε σχεδιαστεί με βάση τις αρχικές συμβάσεις και τις προδιαγραφές της οικονομίας πριν από το 2009, υπογραμμίζοντας ότι «αυτή η δομή είναι εκτός τόπου και χρόνου».


Η ρύθμιση προκάλεσε αντιδράσεις στα κόμματα της αντιπολίτευσης, όχι τόσο για το περιεχόμενό της, αλλά για τον τρόπο που νομοθετεί η κυβέρνηση, φέρνοντας –όπως είπαν βουλευτές της- προς ψήφιση σημαντικά ζητήματα με τη μορφή τροπολογιών σε κυρώσεις συμβάσεων.
Ο Χρήστος Σπίρτζης υπερασπιζόμενος την τροπολογία που υπογράφει, ανέφερε πως «δεν μπορούμε να συνεχίσουμε να πληρώνουμε εκατομμύρια ευρώ ως δημόσιο για τη συντήρηση του παράπλευρου οδικού δικτύου, από το οποίο διέρχονται ξένες νταλίκες... Το παράπλευρό δίκτυο είναι μόνον για τους πολίτες».
Η τροπολογία προβλέπει ακόμη τον καθορισμό κριτηρίων υπολογισμού της αναλογικής χρέωσης διοδίων.


Πηγή: http://www.cnn.gr/news/ellada/story/31979/nomothetithike-to-plires-analogiko-ilektroniko-systima-diodion#ixzz48XIaNLUP
Δημοσίευση σχολίου