ΔΗΜΟΣ ΛΟΚΡΩΝ Αταλάντη,Μαλεσίνα,Μαρτίνο,Λιβανάτες,(Αρκιτσα, Έξαρχος,Καλαποδι,Κυρτωνη,Τραγάνα,κλπ)

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ στο blog των πολιτων του δημου ΛΟΚΡΩΝ , αφηστε την γνωμη σας το σχολιο σας, το άρθρο σας ελευθερα... αρκει μην υπαρχουν προσωπικες υβρεις, εξαλλου ο καθενας που γραφει ειναι και υπευθυνος για αυτα που γραφει...

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ με τα ΝΕΑ του δήμου ΛΟΚΡΩΝ , e-mail : alexiouargyris@hotmail.com , alexiou.argyris@gmail.com και ΔΗΜΟΣ ΛΟΚΡΩΝ : 2233022231,ΦΑΞ 2233022606 και τηλ. Δημάρχου :2233081015

ΔΗΜΟΣ ΛΟΚΡΩΝ Αταλάντη,Μαλεσίνα,Μαρτίνο,Λιβανάτες και οι κοινοτητες: Αρκιτσα,Τραγάνα,Έξαρχος,Καλαποδι,Λαρυμνα, Κυρτωνη,Θεολογος,Κυπαρισσι,Προσκυνας,Μεγαπλατανος,Γολεμι, Μαζι.

ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΔHMOY ΛΟΚΡΩΝ

ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΔHMOY ΛΟΚΡΩΝ
Δημαρχείο 22330- 22231 / 22374 Δήμαρχος 22330-81015 Δασαρχείο 22330-22171 Αγροτική Τράπεζα 22330-22427 Αστυνομία 22330-81000 Αρχαιλογικό Μουσείο 22330-89210 Αγρονομίο 22330-22436 Πυροσβεστική 22330-80844 Δημοτική Βιβλιοθήκη 22330-80016 Δημοτικό Στάδιο 22330-23677 ΔΕΗ 22330-81012 και βλάβες 22330-81013 Ειρηνοδικείο 22330-22311 ΕΛΤΑ 22330-22258 Γραφείο Συγκοινωνιών ΚΤΕΛ 22330-80214 Γραφείο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης 22330- 24451 Πολεοδομία 22333-51300 Εφορία 22330-22122 Ενωση Γεωργικών συναιτερισμών 22330-22636 ΙΚΑ 22330-89062 Κτηματολόγιο 222330-22278 Κέντρο Υγείας 22333-50011 ΚΑΠΗ 22330-22766 ΚΕΠ 22330-23900 ΚΤΕΛ 22330-22236 Αγροτικό Κτηνιατρείο 22330-22351 Λημεναρχείο Σκάλας 22330-31108 Στρατιωτική Βάση ΝΑΤΟ 2230-22425 ΟΤΕ 22330-22499 Εθνική Τράπεζα 22330-22226 Τμήμα Επιθεώρησης 22330-22890 Τμήμα Χημικών Υπηρεσιών 22330-23000

Υπηρεσίες Δήμου:
- Υπηρεσία Δημοτολογίων (τηλέφωνο: 2233022374) - Υπηρεσία Ύδρευσης (τηλέφωνο: 2233022374) - Γραφείο Δημοτικού Συμβουλίου και Δημαρχιακής Επιτροπής -Γραφείο Προμηθειών (τηλέφωνο: 2233022374) - Οικονομική Υπηρεσία (τηλ. 2233022495) - Ταμειακή Υπηρεσία (τηλ. 2233022495) - Τεχνική Υπηρεσία (τηλ. 2233081003) - Γραφείο Ανάπτυξης και Προγραμματισμού ΕΛΓΑ (τηλ. 2233081003) - Πρόνοια (τηλ 2233081052)

Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2013

ΘΕΡΜΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΤΟ 2014

Το Διοικητικό Συμβουλιο του Συλλόγου Προστασίας του Περιβάλλοντος Αγίου Ιωάννη Θεολόγου σας εύχεται 

Χρόνια Πολλά και ευτυχισμένος ο Νέος Χρόνος!! 

Υγεία και Τύχη σε σας και τις οικογένειές σας!!!!

Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2013

ΡΟΚ βραδυά στις 27/12 με τους "on the road" στο COKATLAN seaside bar στον Αγ. Κωνσταντίνο!









Οι γνωστοί μας και από τα καλά δεμένα γκρουπ ,άριστοι ρόκερς, οι "on the road" απο το "rock night" στην παραλία Τραγάνας τα έτη 2009 και 2010 και το 2012 από το 3 ημερο εναλλακτικό φεστιβάλ με πολλά άλλα γρούπ στην παραλία Αταλαντης 130 χιλιόμετρα απο την Αθήνα στη θεση Παλιομάγαζα , τώρα στις 27/12 με τους "on the road" στο COKATLAN seaside bar στον Αγ. Κωνσταντίνο!  .

Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2013

Μπίζνες με κρατικές δασικές εκτάσεις!

 
Σύμφωνα με προκήρυξη που δημοσιεύτηκε σε κυριακάτικη εφημερίδα (Καθημερινή) ο Οικοδομικός Συνεταιρισμός των Μονίμων Αξιωματικών του Πολεμικού Ναυτικού (ΟΣΜΑΝ) έχει προβεί σε διεθνή διαγωνισμό πώλησης 3.518 παραθαλάσσιων στρεμμάτων στην Αργολίδα.
 Η έκταση καλύπτεται, σύμφωνα με την αγγελία, κατά το μεγαλύτερο μέρος της από πευκοδάσος και η τιμή εκκίνησης είναι 52.000.000 ευρώ που προφανώς θα μοιραστούν τα μέλη του ΟΣΜΑΝ.
Η έκταση αυτή παραχωρήθηκε επί επταετίας (το 1970) από το Δημόσιο στον ΟΣΜΑΝ. Με ποιο δικαίωμα ο ΟΣΜΑΝ θα πουλήσει μια έκταση που του δόθηκε από το κράτος δωρεάν και θα εισπράξει το τίμημα;

Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2013

Αναμνήσεις από την γενιά του 50, 55, 65 και 75...!!!

Η γενιά του 50, 55, 65 και 75
         
       Σύμφωνα με τις στατιστικές, αυτοί από εμάς που ήμασταν παιδιά τις δεκαετίες του 50 60 και 70 πιθανόν δεν θα έπρεπε να είχαμε επιζήσει.
Οι κούνιες μας ήταν βαμμένες με γυαλιστερή λαδομπογιά με βάση το μόλυβδο. Τα πατώματα είχαν μωσαϊκό που σου περόνιαζε τα κόκκαλα κι οι κρεβατοκάμαρες ξύλινα πατώματα που τα γυάλιζαν με παρκετίνη, με κάτι βαρειές παρκετέζες και κάθε τόσο αγκίθες καρφωνόντουσαν στις ξυπόλητες πατουσες μας.
Οι παιδικές αρρώστιες έκαναν θραύση. Κάθε τόσο κι ένας φίλος ή συμμαθητής πάθαινε ιλαρά, κοκύτη, μαγουλάδες, ανεμοβλογιά.
Δεν είχαμε καπάκια ασφαλείας στα μπουκάλια με τα φάρμακα, ούτε καπάκια στις πρίζες του δωματίου, εκείνες τις σκούρες τις φτιαγμένες από βακελίτη.
Ζεσταινόμασταν με σóμπες με ξύλα η με… κάρβουνο, η με θερμάστρες πετρελαίου. Που να βρεθεί καλοριφέρ τότε.



Τηλέφωνο είχε ή σε κανένα θάλαμο του ΟΤΕ με κερματοδέκτη με εκείνες τις μάρκες τις χαραγμένες, ή στο περίπτερο της γειτονιάς, που είχε κρεμασμένα με μανταλάκια τα περιοδικά μας ο Μικρός Ηρωας κι ο Μικρός Σερίφης, κι ακόμα το Ρομάντζο, το Πάνθεον, το Ντομινό, η Βεντέττα, το  Πρώτο, το Εμπρός.


Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

ΟΧΙ ΔΙΟΔΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΕΣΗΜΕΡΙ 15/12 στα ΔΙΟΔΙΑ ΤΡΑΓΑΝΑΣ...ΝΑ΄ΣΤΕ ΕΚΕΙ !!!




... στο δημο ΛΟΚΡΩΝ λεμε ΟΧΙ ΔΙΟΔΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΕΣΗΜΕΡΙ 15/12 στα ΔΙΟΔΙΑ ΤΡΑΓΑΝΑΣ...ΝΑ΄ΣΤΕ ΕΚΕΙ !!! 4 χρονια δεν πληρωνουμε διοδια ,ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ και ΣΕΙΣ!!
60% ΑΥΞΗΣΗ ΔΙΟΔΙΩΝ ΖΗΤΟΥΝ? ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ! ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΟΣΟΙ ΦΟΒΑΣΤΕ τουλάχιστον στα όρια του νομού σας οπου υπάρχουν διόδια. εσείς που καθημερινά χρειάζεται για 20-30 χιλιόμετρα να μεταβείτε στην εργασια σας ,στην πρωτεύουσα του νομού σας Η αντίσταση σε τέτοια μικρά πράγματα αλλα σημαντικά για την καθημερινότητα μας , όπως η ΜΗ ΠΛΗΡΩΜΗ διοδίων, 5 ευρω στα Κ .Υγείας πολλές φορες γινεται η αρχη για να αντισταθουμε και σε μεγαλυτερα προβληματα.ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΔΙΟΔΙΑ , οταν δεν ειναι εκει η τροχαια και αν ειναι ζητειστε πιστωτικο "αδυναμία πληρωμής " λέγεται - οπως και εμεις απο ΤΡΑΓΑΝΑ ΔΕΝ πληρωνουμε 4 χρονια τωρα ΚΑΙ ΣΠΡΩΧΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΜΠΡΙΖ ΤΗΝ ΜΠΑΡΑ, χωρις να εχει γινει κατι , γιατι απλα εχουμε το δικαιο με το μερος μας !

Α).Οι δρόμοι έχουν γίνει από μας και συμφωνούμε να πληρώνουμε 50-100 τον χρόνο για όλη την Ελλάδα για την συντήρηση τους( πιο πολλά πληρώνουμε με τα τέλη κυκλοφορίας)

Β.) Η οδηγία 62/1999 της ΕΕ λεει οτι θα πρεπει να υπάρχουν διόδια σε ολοκληρωμένους αυτοκινητοδρόμους (πχ Π.Α.ΘΕ. Πατρα - Αθηνα -Θεσσαλονίκη-μη ολοκληρωμένος ) και στην περίπτωση που δεν εχουν ολοκληρωθεί ,διοδια μονο στα τούνελ (πχ μόνο Αγ. Κων/νο και Καμ. Βούρλα) .

Γ.) Η σύμβαση παραχώρησης προβλέπει να πληρώνεις ανά χιλιόμετρο 0,05 ευρώ ...πχ για 10 χιλ 50 λεπτά και οχι 2,50 που ζητούν στα διόδια ΤΡΑΓΑΝΑΣ .

Δ.) Τα διόδια στον κομβο ΤΡΑΓΑΝΑΣ είναι παράνομα γιατί δεν υπάρχει μελέτη , μπορείτε να περάσετε απλά σπρώχνοντας με το παρμπρίζ την μπάρα χωρίς κανείς να σας ενοχλήσει μιας και δεν υπάρχει ούτε κάμερα, αλλά και να σας ενοχλήσει ο υπάλληλος του λέτε οτι είναι παράνομα και θα τον μηνύσετε!

ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ!ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ!ΑΣ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΑΣ ,ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΑΣ, το νομό μας, την περιφέρεια μας ,το κράτος μας!

Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2013

ΔΙΟΔΙΑ ΤΡΑΓΑΝΑΣ ,παμφθιωτική διαμαρτυρία Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2013 στις 15:00 η ώρα

 
 
 
 
 
 
Oργανωμένη παμφθιωτική διαμαρτυρία που προγραμματίζεται για τη Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2013 στις 15:00 η ώρα στα διόδια της Αγίας Τριάδας & στα διόδια της Τραγάνας αντίστοιχα.
Τη Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2013 να πραγματοποιηθεί συγκέντρωση διαμαρτυρίας με τη μαζική συμμετοχή όλων των πολιτών στα διόδια της Αγίας Τριάδας, με προσυγκέντρωση που θα γίνει στο χώρο της Π.Ε.Λ. στις 14:30 από όπου θα αναχωρήσουν λεωφορεία των ΚΤΕΛ & για τα διόδια της Τραγάνας με αντίστοιχη ενημέρωση από το Δήμο Λοκρών.
Το Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2013 & ώρα 12 το μεσημέρι στην αίθουσα του ΕΒΕ Φθιώτιδας στη Λαμία, πραγματοποιήθηκε συγκέντρωση κατόπιν πρωτοβουλίας του Επιμελητηρίου & του Συλλόγου Αυτοκινητιστών ΦΔΧ Λαμίας & περιχώρων, για το κρίσιμο ζήτημα της επικείμενης αύξησης των διοδίων καθώς και για τον «ακρωτηριασμό» του αυτοκινητοδρόμου Ε – 65 στην οποία συμμετείχαν:

Ο Πρόεδρος του ΕΒΕ Φθιώτιδας κος Α. Διαμαντάρας
Ο Πρόεδρος του Συλλόγου Αυτοκινητιστών ΦΔΧ Λαμίας & περιχώρων Α. Αγγελακόπουλος...
Ο Αντιπεριφερειάρχης Φθιώτιδας κος Θ. Στάϊκος
Ο Δήμαρχος Λαμίας κος Γ. Κοτρωνιάς
Ο Δήμαρχος Δομοκού κος Στ. Σύρος
Ο Πρόεδρος του ΤΕΕ κος Α. Καραναστάσης
Εκπρόσωποι του ΣΥΡΙΖΑ
Εκπρόσωπος των Ανεξαρτήτων Ελλήνων
Εκπρόσωπος της Παρέμβασης Πολιτών
Ο Πρόεδρος του Συλλόγου Φοροτεχνικών
Ο Πρόεδρος του ΚΤΕΛ Φθιώτιδας
Εκπρόσωποι αυτοκινητιστών φορτηγών δημοσίας χρήσης
Μέλη του Επιμελητηρίου

Κατόπιν των τοποθετήσεων και των ενεργειών που έχουν γίνει μέχρι σήμερα από κάθε πλευρά, αποφασίσθηκε:
>Να κληθούν οι Βουλευτές να καταψηφίσουν το νομοσχέδιο στο πλαίσιο των αναθεωρημένων συμβάσεων για την κατασκευή των μεγάλων οδικών έργων, όπου προβλέπονται νέες αυξήσεις στις τιμές των διοδίων για όλες τις κατηγορίες οχημάτων που υπολογίζονται από 33% έως 60%, υιοθετώντας τις απόψεις της κοινωνίας και των αρμόδιων φορέων,
>Να καλέσουν τους πολίτες των Δήμων της Φθιώτιδας να εκφράσουν την αντίθεσή τους με δυναμικές κινητοποιήσεις σε οποιαδήποτε νέα αύξηση των διοδίων και για την οριστική αποκοπή από τις συμβάσεις παραχώρησης ενός μεγάλου κομματιού του Ε65,
>Να καλέσουν τους Δημάρχους Λαμίας, Δομοκού, Στυλίδας, Μώλου – Αγ. Κων/νου, Λοκρών, Αμφίκλειας – Ελάτειας και Μακρακώμης να κινητοποιήσουν τους δημότες τους σε μια οργανωμένη παμφθιωτική διαμαρτυρία που προγραμματίζεται για τη Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2013 στις 15:00 η ώρα στα διόδια της Αγίας Τριάδας & στα διόδια της Τραγάνας αντίστοιχα,]
>Την Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2013 και ώρα 12 το μεσημέρι, να κληθούν οι Βουλευτές των Νομών της Περιφέρειάς μας στα γραφεία της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας (Γενναδίου 8, Αθήνα) για να ενημερωθούν από τους φορείς για το κρίσιμο ζήτημα που αφορά τα διόδια και τον Ε – 65, με κύριο στόχο την ακύρωση στην πράξη των εν λόγω αποφάσεων.

Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2013

ΔΗΜΑΡ :Ομιλία προέδρου και άνοιγμα 2ου συνεδρίου ΔΗΜΑΡ 12-12-2013 ΤΟ 2ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ,ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ .

 
Ομιλία  προέδρου και άνοιγμα 2ου συνεδρίου ΔΗΜΑΡ 12-12-2013

ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΤΟ 2Ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ

Μπορείτε να κατεβάσετε το κείμενο των θέσεων σε μορφή pdf πατώντας εδώ

1. Η  κρίση στην Ελλάδα και ο κίνδυνος  χρεοκοπίας.
Η χώρα οδηγήθηκε στα πρόθυρα της χρεοκοπίας, σε ένα περιβάλλον παγκόσμιας κρίσης. Η κρίση αυτή οφείλεται στην αποδέσμευση των χρηματαγορών από κάθε  πλαίσιο  πολιτικής ρύθμισης, δημοκρατικού ελέγχου και εποπτείας. Οφείλεται επίσης στην προώθηση της παγκοσμιοποίησης της οικονομίας χωρίς πολιτική διεύθυνση, στη βάση μιας μορφής ανταγωνισμού που στηρίζεται στη μείωση του κόστους εργασίας και στην αφαίρεση  κοινωνικών δικαιωμάτων.
Η οξύτατη όμως ελληνική κρίση που έφερε τη χώρα στα πρόθυρα της χρεοκοπίας έχει σημαντικές εγχώριες δομικές αιτίες, που βεβαίως επιδεινώθηκαν από την παγκόσμια κρίση. Συνδέεται με τις τεράστιες παθογένειες του κοινωνικοοικονομικού μοντέλου και του συστήματος πολιτικής διακυβέρνησης. Στον πυρήνα της βρίσκεται το ίδιο το πολιτικό σύστημα, που, με κύρια ευθύνη του ΠΑΣΟΚ και της Ν.Δ. οικειοποιήθηκε τη δημόσια διοίκηση, διαμόρφωσε μηχανισμούς πελατειακής εκπροσώπησης των συμφερόντων  επιμέρους ομάδων στο κράτος, κατακερμάτισε τους θεσμούς, οδήγησε τη χώρα στο τέλμα της διαφθοράς και διαμόρφωσε μια κρατικοδίαιτη, χωρίς ισχυρά θεμέλια ανάπτυξη.
Οι παθογένειες συγκαλύπτονταν όσο η χώρα είχε τη δυνατότητα να δανείζεται με πολύ χαμηλά επιτόκια, δημιουργώντας μεγέθυνση του ΑΕΠ μέσω της αύξησης της κατανάλωσης. Αυτό το μοντέλο ανάπτυξης δημιούργησε έξαρση του ατομικισμού και απαξίωσε έννοιες όπως το δημόσιο συμφέρον, τα κοινωνικά δικαιώματα και οι διεκδικήσεις. Καλλιέργησε ένα κλίμα ανοχής ή/ και επιβράβευσης του άνομου πλούτου. Δημιούργησε μεγάλες ανισότητες μεταξύ ομάδων εργαζομένων και ηλικιακών ομάδων. Διαμόρφωσε ένα κατακερματισμένο και συντεχνιακό μοντέλο κοινωνικής προστασίας.
Αυτά τα δομικά χαρακτηριστικά οδήγησαν το 2009 στον εκτροχιασμό του δημοσιονομικού ελλείμματος, του δημόσιου  χρέους και του εμπορικού ελλείμματος. Η προσφυγή στη χρηματοδοτική  υποστήριξη των εταίρων ήταν απαραίτητη, καθώς η ανεύρεση χρηματοδοτικών πόρων εκτός αγορών κατέστη υποχρεωτική. Η δομική αδυναμία της Ε.Ε ελλείψει μηχανισμών να διαχειριστεί την κρίση και η πολιτικά συντηρητική αντιμετώπισή της οδήγησαν σε επιλογές που δεν αντιστοιχούσαν σε ένα πλαίσιο αλληλεγγύης μεταξύ εταίρων.
2. Η πολιτική των μνημονίων: Οικονομικά αναποτελεσματική και κοινωνικά άδικη.
Το πρόγραμμα δημοσιονομικής προσαρμογής που προωθήθηκε μέσω των μνημονίων απέβλεπε σχεδόν αποκλειστικά στη διασφάλιση της αποπληρωμής των δανείων και όχι στη δημοσιονομική εξυγίανση, με την οικονομία ζωντανή και την κοινωνία όρθια. Συγκεκριμένα:
  • Δομήθηκε με τιμωρητική λογική και στηρίχτηκε στην πολιτική της εσωτερικής υποτίμησης και τη νεοφιλελεύθερη αντίληψη για το ρόλο του κράτους.
  • Αποτέλεσε μια βίαιη διαδικασία, αποσυνδεμένη από κάθε έννοια αναπτυξιακής διάστασης και κοινωνικής προστασίας. Στόχευσε στο δημοσιονομικό πλεόνασμα μέσω τεράστιων περικοπών των δημόσιων δαπανών, έχοντας παράλληλα  λανθασμένη πρόβλεψη για την επίπτωση που θα είχε αυτό στο μέγεθος της ύφεσης.
  • Επέφερε μεγάλες μισθολογικές περικοπές, αφαίρεσε κοινωνικά και εργασιακά δικαιώματα χωρίς κανένα περιορισμό και απορύθμισε πλήρως τις συνθήκες ζωής της πλειονότητας του πληθυσμού, χωρίς καμιά πρόβλεψη στήριξης για όσους οδηγούνταν στο περιθώριο.
  • Κατέληξε σε συνεχή οριζόντια μέτρα με το κύριο βάρος να πέφτει στους μισθωτούς, στους συνταξιούχους, στην ακίνητη περιουσία ανεξαρτήτως μεγέθους και εν γένει στους συνεπείς φορολογούμενους.
  • Σε αρκετές περιπτώσεις οδήγησε στην υλοποίηση επιβαρυντικών μέτρων χωρίς ουσιαστικό δημοσιονομικό όφελος.
Παρά το γεγονός ότι περιελάμβανε και μεταρρυθμίσεις που στόχευαν στον εκσυγχρονισμό και εξορθολογισμό των δημόσιων λειτουργιών, αυτές επισκιάστηκαν από το συνολικό του χαρακτήρα, ενώ σε αρκετές περιπτώσεις υπονομεύτηκαν από πελατειακές και κατεστημένες  σχέσεις.
Έτσι, το πρόγραμμα οδήγησε στην τεράστια ύφεση, στην παραγωγική και κοινωνική καθίζηση (πτώση του ΑΕΠ κατά 23%, μείωση της παραγωγικότητας της εργασίας, παραγωγικό κενό 15%, αύξηση της ανεργίας στο 27%, πτώση του εισοδήματος που κυμαίνεται από 35 – 50 %, μείωση των επενδύσεων κατά 40% και φτωχοποίηση μεγάλης μερίδας του πληθυσμού). Επιπλέον, οδήγησε στην τεχνολογική υστέρηση και στην υποβάθμιση των μακροοικονομικών προοπτικών της χώρας. Η πολιτική των μνημονίων δεν δημιούργησε την κρίση. Απέτυχε όμως να συγκροτήσει μια πολιτική εξόδου, αποδιαρθρώνοντας  την οικονομία και την κοινωνία.
3. Τα κόμματα  και οι πολιτικές τους για την αντιμετώπιση της κρίσης.
α) Οι δυνάμεις που αποτελούν τον πυρήνα των κυβερνήσεων.  
Η αδυναμία των κυρίαρχων πολιτικών δυνάμεων να σχεδιάσουν και να εφαρμόσουν ένα εθνικό σχέδιο προσαρμογής οδήγησε στην υιοθέτηση του  πλαισίου που όριζαν κάθε φορά οι δανειστές. Κατά συνέπεια, δεν προώθησαν ένα αποτελεσματικό και ισορροπημένο