ΔΗΜΟΣ ΛΟΚΡΩΝ Αταλάντη,Μαλεσίνα,Μαρτίνο,Λιβανάτες,(Αρκιτσα, Έξαρχος,Καλαποδι,Κυρτωνη,Τραγάνα,κλπ)

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ στο blog των πολιτων του δημου ΛΟΚΡΩΝ , αφηστε την γνωμη σας το σχολιο σας, το άρθρο σας ελευθερα... αρκει μην υπαρχουν προσωπικες υβρεις, εξαλλου ο καθενας που γραφει ειναι και υπευθυνος για αυτα που γραφει...

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ με τα ΝΕΑ του δήμου ΛΟΚΡΩΝ , e-mail : alexiouargyris@hotmail.com , alexiou.argyris@gmail.com και ΔΗΜΟΣ ΛΟΚΡΩΝ : 2233022231,ΦΑΞ 2233022606 και τηλ. Δημάρχου :2233081015

ΔΗΜΟΣ ΛΟΚΡΩΝ Αταλάντη,Μαλεσίνα,Μαρτίνο,Λιβανάτες και οι κοινοτητες: Αρκιτσα,Τραγάνα,Έξαρχος,Καλαποδι,Λαρυμνα, Κυρτωνη,Θεολογος,Κυπαρισσι,Προσκυνας,Μεγαπλατανος,Γολεμι, Μαζι.

ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΔHMOY ΛΟΚΡΩΝ

ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΔHMOY ΛΟΚΡΩΝ
Δημαρχείο 22330- 22231 / 22374 Δήμαρχος 22330-81015 Δασαρχείο 22330-22171 Αγροτική Τράπεζα 22330-22427 Αστυνομία 22330-81000 Αρχαιλογικό Μουσείο 22330-89210 Αγρονομίο 22330-22436 Πυροσβεστική 22330-80844 Δημοτική Βιβλιοθήκη 22330-80016 Δημοτικό Στάδιο 22330-23677 ΔΕΗ 22330-81012 και βλάβες 22330-81013 Ειρηνοδικείο 22330-22311 ΕΛΤΑ 22330-22258 Γραφείο Συγκοινωνιών ΚΤΕΛ 22330-80214 Γραφείο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης 22330- 24451 Πολεοδομία 22333-51300 Εφορία 22330-22122 Ενωση Γεωργικών συναιτερισμών 22330-22636 ΙΚΑ 22330-89062 Κτηματολόγιο 222330-22278 Κέντρο Υγείας 22333-50011 ΚΑΠΗ 22330-22766 ΚΕΠ 22330-23900 ΚΤΕΛ 22330-22236 Αγροτικό Κτηνιατρείο 22330-22351 Λημεναρχείο Σκάλας 22330-31108 Στρατιωτική Βάση ΝΑΤΟ 2230-22425 ΟΤΕ 22330-22499 Εθνική Τράπεζα 22330-22226 Τμήμα Επιθεώρησης 22330-22890 Τμήμα Χημικών Υπηρεσιών 22330-23000

Υπηρεσίες Δήμου:
- Υπηρεσία Δημοτολογίων (τηλέφωνο: 2233022374) - Υπηρεσία Ύδρευσης (τηλέφωνο: 2233022374) - Γραφείο Δημοτικού Συμβουλίου και Δημαρχιακής Επιτροπής -Γραφείο Προμηθειών (τηλέφωνο: 2233022374) - Οικονομική Υπηρεσία (τηλ. 2233022495) - Ταμειακή Υπηρεσία (τηλ. 2233022495) - Τεχνική Υπηρεσία (τηλ. 2233081003) - Γραφείο Ανάπτυξης και Προγραμματισμού ΕΛΓΑ (τηλ. 2233081003) - Πρόνοια (τηλ 2233081052)

Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2011

«Δωρεάν» 600.000 διελεύσεις και συνεντευξη στον ΖΟΥΓΚΛΑ FM μελών επιτροπής αγώνα ΤΡΑΓΑΝΑΣ.




Έξι στους δέκα περνούν χωρίς να πληρώνουν διόδια
Ολοένα και περισσότεροι οδηγοί αρνούνται να πληρώνουν διόδια


πηγή: Καθημερινή «Δωρεάν» 600.000 διελεύσεις
Της Λινας Γιανναρου


Διόδια Θήβας, 29/12, ώρα 5 μ.μ. (κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη). Το αυτοκίνητο πλησιάζει στον σταθμό, οι επιβαίνοντες κοιτάζονται. «Λοιπόν, θα το κάνουμε; Ναι ή όχι;» Η συζήτηση από την Αθήνα ώς εκεί είχε περιστραφεί γύρω από την κρίση, τα αίματα είχαν ανάψει: «Πόση κοροϊδία να αντέξεις; Συνέχεια να σου ζητούν και ποτέ να μη σου προσφέρουν», έλεγε ο οδηγός – είχε μόλις πληρώσει την «περαίωση». Ο συνοδηγός είχε το δικό του τροπάριο: «Ξέρεις πόσες φορές έχω κάνει αυτή τη διαδρομή τον τελευταίο καιρό; Πόσο έχω πληρώσει αυτόν τον δρόμο; Και αντί να τον φτιάξουν, προσθέτουν συνεχώς κι άλλους σταθμούς και αυξάνουν τα διόδια. Ελεος», μονολογούσε.

«Λοιπόν, θα το κάνουμε;» Είχε πέσει η ιδέα να ασπαστούν το κίνημα τού «Δεν Πληρώνω» και να περάσουν τους σταθμούς της διαδρομής χωρίς να καταβάλουν το αντίτιμο. «Ξέρω γω...». Τους χώριζε μόλις ένα αυτοκίνητο από το γκισέ. Στη διπλανή τους σειρά, ένα άλλο Ι. Χ. περίμενε κι αυτό να πληρώσει. Στο τιμόνι, ο πατέρας μιας οικογένειας – τα παιδιά έπαιζαν στο πίσω κάθισμα, το βλέμμα του απεγνωσμένο. Οι δύο οδηγοί κοιτάχτηκαν. «Ναι, το κάνουμε». Τα δύο αυτοκίνητα προσπέρασαν τα ταμεία χωρίς, οι οδηγοί, να πουν κουβέντα. Ο συνοδηγός του πρώτου οχήματος και ο οδηγός του δεύτερου κατέβηκαν, σε απόλυτο συγχρονισμό, και κατευθύνθηκαν στην μπάρα. Δεν χρειάστηκε παρά μια ελαφριά κίνηση προς τα εμπρός για να ανασηκωθεί και ο δρόμος να ανοίξει. Χαμόγελα, γέλια. «Φύγαμε, καλό δρόμο». «Καλή χρονιά!»

Ως τη Θεσσαλονίκη, συνάντησαν συνολικά 10 σταθμούς διοδίων. Το συνολικό κόστος περίπου 23 ευρώ – κι άλλα τόσα για την επιστροφή. Με εξαίρεση τον σταθμό των Μαλγάρων, οι δύο φίλοι δεν πλήρωσαν το αντίτιμο σε κανέναν άλλο σταθμό (σ. σ. ο συγκεκριμένος είναι δημόσιος). Ομως, δεν ήταν οι μόνοι. Οι υπάλληλοι των σταθμών βλέποντας τα οχήματα να τους προσπερνούν δεν αντιδρούν. Πατούν μόνο μηχανικά το κουμπί του συναγερμού, όπως οφείλουν από τον κανονισμό. Σε πολλές περιπτώσεις, ακούγονται ταυτόχρονα δύο και τρεις «συναγερμοί», ενώ πολλές μπάρες βρίσκονται ήδη ανοιχτές, χαλασμένες πια από τα πολλά άγαρμπα σπρωξίματα. Το κίνημα της αντίδρασης στα διόδια έχει γιγαντωθεί: εάν μέχρι πριν από λίγο καιρό όσοι είχαν πραγματοποιήσει τέτοιες «δωρεάν» διελεύσεις υπολογίζονταν σε 600.000, μετά τη χριστουγεννιάτικη έξοδο ο αριθμός θα πρέπει να έχει εκτιναχθεί σε πάνω από ένα εκατομμύριο.

Καθώς δεν πρόκειται για παράβαση του ΚΟΚ, η Τροχαία δεν μπορεί να παρέμβει (τα περιπολικά που συχνά σταθμεύουν στους σταθμούς των διοδίων δεν ακολουθούν τους «παραβάτες»). Οι υπέρμαχοι της «ανοιχτής διέλευσης», που θεωρούν αντισυνταγματικό το μέτρο των διοδίων, ισχυρίζονται ότι δεν προβλέπονται κυρώσεις από τον νόμο και ότι οι εταιρείες δεν δικαιούνται να κινηθούν εναντίον τους. Οι εταιρείες από την άλλη δηλώνουν ότι «επιφυλάσσονται» κάθε νομίμου δικαιώματός τους – ελάχιστοι οδηγοί, πάντως, έχουν λάβει ώς τώρα ειδοποίηση για πληρωμή του «χρέους». «Δεν πληρώνω, λέμε!».ΔΙΟΔΙΑ ΤΡΟΜΑΞΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΤΟΥ «ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ» ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΗΚΩΜΕΝΕΣ ΜΠΑΡΕΣ


ΔΙΟΔΙΑ ΤΡΟΜΑΞΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΤΟΥ «ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ» ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΗΚΩΜΕΝΕΣ ΜΠΑΡΕΣ
Παγίδες για τους μπαρόπληκτους
πηγή: Ελευθεροτυπία

Της ΧΑΡΑΣ ΤΖΑΝΑΒΑΡΑ


«Παγίδες» στους οδηγούς που δεν πληρώνουν διόδια ετοιμάζει, σύμφωνα με πληροφορίες, το υπουργείο Υποδομών, καθώς το κίνημα «STOP στα διόδια» παίρνει όλο και μεγαλύτερες διαστάσεις.

Η πρώτη κινητοποίηση για το νέο έτος έχει οριστεί για την Κυριακή, με τους τοπικούς φορείς να οργανώνουν συγκεντρώσεις σε όλους τους σταθμούς διοδίων, με στόχο να ανοίξουν τις μπάρες στις 3 μ.μ. και να περνάνε ελεύθερα οι οδηγοί.

Το υπουργείο δέχεται τις έντονες πιέσεις των κατασκευαστών των αυτοκινητόδρομων, που σε τακτά χρονικά διαστήματα στέλνουν έγγραφα διεκδικώντας διαφυγόντα κέρδη αρκετών εκατομμυρίων ευρώ. Επίσημα στοιχεία δεν υπάρχουν, ωστόσο οι εργολάβοι υποστηρίζουν ότι οι διελεύσεις έχουν μειωθεί κατά 10-20% και οχυρώνονται πίσω από τις τράπεζες που χορηγούν τα δάνεια κατασκευής για να απαιτούν αποζημιώσεις. Προφορικά μάλιστα απειλούν με αποχώρηση από τα έργα.

Απειλές εργολάβων

Σε αυτό το τοπίο δεν αποκλείεται η καταγγελία ή ακύρωση ορισμένων συμβάσεων παραχώρησης και η συνέχιση των αυτοκινητόδρομων με τη μορφή δημόσιων έργων, όπως έχει ήδη αποκαλύψει η «Ε». Το υπουργείο ετοιμάζεται για ένα τέτοιο ενδεχόμενο και μελετά τρόπους για την είσπραξη των διοδίων, από τα οποία θα εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση των έργων. Σύμφωνα με πληροφορίες, με ρύθμιση που θα ενταχθεί στο νομοσχέδιο για τα δημόσια έργα, τα διόδια θα χαρακτηρίζονται δημόσιο έσοδο, θα προβλέπεται πρόστιμο για όσους δεν πληρώνουν που θα εισπράττεται μέσω των ΔΟΥ και μάλιστα με προσαύξηση για την καθυστερημένη καταβολή.

Μια άλλη πρόταση, να ενσωματώνεται στην τιμή της βενζίνης, απορρίφθηκε, αφού επιβαρύνει όλους τους οδηγούς ανεξάρτητα αν χρησιμοποιούν την εθνική οδό. Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου θεωρεί ότι η επιβολή διοδίου είναι δίκαιη φορολογία, αφού βαρύνει μόνο τους χρήστες και η κατασκευή ή συντήρηση των δρόμων δεν φορτώνεται στο σύνολο των φορολογουμένων.

Οχυρώνεται πάντως πίσω από τις συμβάσεις του 2007 για τους αυτοκινητόδρομους για να παραδεχθεί ότι οι οδηγοί καλούνται να πληρώσουν για έργα που βρίσκονται υπό κατασκευή, ενώ έχουν καταλήξει στον... κάλαθο των αχρήστων οι δημόσιες δεσμεύσεις για επαναδιαπραγμάτευση των συμφωνιών και μείωση των τιμών. Αντικαταστάθηκαν με πρόγραμμα για ηλεκτρονικά διόδια, που θα επιτρέπουν τη χρέωση ανάλογα με τα διανυόμενα χιλιόμετρα που θα εξορθολογήσουν τις τιμές, αλλά το μέτρο θα εφαρμοστεί το νωρίτερο μέσα στο 2012.

Αυξήσεις 7%

Χθες, μετά την Κορίνθου-Τρίπολης και το τμήμα Μεταμόρφωση-Σκάρφεια της Αθηνών-Λαμίας, στο χορό των αυξήσεων μπήκε και η Αθηνών-Πατρών, παρά το γεγονός ότι το τμήμα από την Κόρινθο ώς το Ρίο είναι εργοτάξιο και σε πολλά σημεία υπάρχει μόνο μία λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση. Η προαναγγελία προβλέπει αυξήσεις τιμών που αγγίζουν το 7%, οι οποίες όμως θα τεθούν σε ισχύ μέσα στον Ιανουάριο.

Τα νέα τιμολόγια είναι κοινά για όλους τους σταθμούς διοδίων: Ελευσίνας και Ζευγολατιού στο ρεύμα προς Πάτρα, Ρίου και Ισθμού στο ρεύμα προς Αθήνα, καθώς και τους πλευρικούς της Νέας Περάμου και των Αγίων Θεοδώρων. Προς το παρόν δεν υπάρχει ένδειξη για αυξήσεις διοδίων στο τμήμα Ράχες Μαλιακού-Κλειδί Ημαθίας.

Η προαναγγελία επιβάλλεται από τη σύμβαση και αρμόδιοι στο υπουργείο Υποδομών διευκρίνισαν χθες στην «Ε» ότι τα νέα τιμολόγια για το τμήμα Μεταμόρφωση-Σκάρφεια ισχύουν από τις 2 Ιανουαρίου 2011 και υποστηρίζουν ότι είχαν δημοσιοποιηθεί στο κοινό με καταχωρίσεις στις εφημερίδες «Εστία» και «Νίκη», δύο έντυπα με χαμηλή κυκλοφορία.

Έξι στους δέκα περνούν χωρίς να πληρώνουν διόδια
Ολοένα και περισσότεροι οδηγοί αρνούνται να πληρώνουν διόδια

πηγή: ΣΚΑΪ

Σημαντικές διαστάσεις λαμβάνει το φαινόμενο της άρνησης των οδηγών αυτοκινήτων Ι.Χ. να πληρώνουν διόδια, καθώς υπολογίζεται ότι περίπου το 20% αυτών που καθημερινά κινούνται στην Εθνική Οδό Αθηνών - Θεσσαλονίκης αρνείται να καταβάλει το αντίτιμο χρήσης του αυτοκινητοδρόμου στους σταθμούς των διοδίων.

Το πρωί της Τετάρτης η κάμερα της Τηλεόρασης του ΣΚΑΪ βρέθηκε στα διόδια των Αφιδνών, όπου μέσα σε μισή ώρα κατέγραψε τουλάχιστον 4 οδηγούς να βγαίνουν από τα οχήματά τους, να χαιρετούν ευγενικά τους υπαλλήλους, να σηκώνουν τις μπάρες και περνούν χωρία να πληρώνουν το αντίτιμο.

Επιπλέον, σχεδόν καθημερινά πραγματοποιούνται στοχευμένες καταλήψεις σε σταθμούς διοδίων από οργανωμένες ομάδες πολιτών (Επιτροπές Διόδια STOP, oxidiodia.gr κ.α.), οι οποίες προτρέπουν τους οδηγούς να μην πληρώνουν, καταγγέλλοντας, παράλληλα, τις συμβάσεις παραχώρησης που έχει συνάψει το κράτος με τις εταιρείες εκμετάλλευσης του αυτοκινητοδρόμου.

«Το κράτος λαμβάνει μόνο το Φ.Π.Α. από την καταβολή των διοδίων» δήλωσε στον ΣΚΑΪ ο υφυπουργός Υποδομών Γιάννης Μαγκριώτης. Παραδέχτηκε ότι υπάρχουν καθυστερήσεις στην υλοποίηση των έργων και αδυναμία από την πλευρά των κατασκευαστών, ενώ χαρακτήρισε «υπερβολικές» τις απαιτήσεις των τραπεζών που έχουν σταματήσει τη χρηματοδότηση.

Στο μεταξύ, οι κοινοπραξίες διοδίων έλαβαν την έγκριση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα προκειμένου να χρησιμοποιούν τις φωτογραφίες των οδηγών που αρνούνται να πληρώσουν διόδια.

Οι κοινοπραξίες θα μπορούν να κινούν τη διαδικασία έκδοσης διαταγής πληρωμής και οι οδηγοί θα υποχρεώνονται να καταβάλλουν έως και το 20πλάσιο του αντιτίμου.

Μιλώντας στο ΣΚΑΪ ο διευθυντής λειτουργίας αυτοκινητόδρομου Αιγαίου Γιάννης Νασούλης, ανέφερε ότι οι οδηγοί «θα πρέπει να πεισθούν να πληρώνουν τα διόδια, όπως πληρώνουν το εισιτήριο στα λεωφορεία, αλλά κυρίως να κατανοήσουν την τεράστια σημασία των έργων στην ανάπτυξη και τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων».

Στο μεταξύ, να ανοίξουν τα διόδια σε όλους τους σταθμούς του αυτοκινητόδρομου από την Ασέα μέχρι την Κόρινθο, καλεί πολίτες και φορείς της Πελοποννήσου την ερχόμενη Κυριακή (9 Ιανουαρίου στις 3 το μεσημέρι), η προσωρινή Συντονιστική Επιτροπή Πελοποννήσου ενάντια στα διόδια.

πηγή: ΣΚΑΪ

1 σχόλιο:

  1. ε, πως δεν υπαρχουν καποια κομματια αυτοκινητοδρομου?
    Βεβαια δεν εχει παρκιν, w.c., τηλεφωνα αναγκης, λαθος υλικα, κατασκευαστικα λαθη...
    Τελικα μονο λογω διαχωριστικου λεγεται αυτοκινητοδρομος, αλλα ακομα και αυτο σε αρκετα σημεια εχει λαθος υψος, με αποτελεσμα να καταφερνεις να "τυφλωνεσαι" απο τα οχηματα της αλλης κατευθυνσης!!!
    Και ειλικρινα, θα δεχομουν 2-3 σταθμους διοδιων, π.χ. απο 2 ευρω στην διαδρομη αθηνα-θεσ/νικη, αλλα μονο στις εξοδους της εθνικης. Αν μπορουσα ομως να ειμαι σιγουρος οτι θα πανε σε χρησιμα εργα κ οχι σε καποιες τσεπες διαφορων λαμογιων...
    Τι να λεμε ομως τωρα?!
    απλα ευχομαι παντα να φτανουμε ομορφα εκει που παμε κ το νου μας σε οτι μας αφορα στο τομεα οδηγικη συμπεριφορα.
    και μια καλυτερη-φετος χρονια

    "χαρης, ενας φιλος οδηγος με πολλα χρονια και χιλιομετρα σε ελληνικους-ευρωπαικους-βρετανικους-και μεσ'ανατολιτικους δρομους"

    ΑπάντησηΔιαγραφή