ΔΗΜΟΣ ΛΟΚΡΩΝ Αταλάντη,Μαλεσίνα,Μαρτίνο,Λιβανάτες,(Αρκιτσα, Έξαρχος,Καλαποδι,Κυρτωνη,Τραγάνα,κλπ)

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ στο blog των πολιτων του δημου ΛΟΚΡΩΝ , αφηστε την γνωμη σας το σχολιο σας, το άρθρο σας ελευθερα... αρκει μην υπαρχουν προσωπικες υβρεις, εξαλλου ο καθενας που γραφει ειναι και υπευθυνος για αυτα που γραφει...

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ με τα ΝΕΑ του δήμου ΛΟΚΡΩΝ , e-mail : alexiouargyris@hotmail.com , alexiou.argyris@gmail.com και ΔΗΜΟΣ ΛΟΚΡΩΝ : 2233022231,ΦΑΞ 2233022606 και τηλ. Δημάρχου :2233081015

ΔΗΜΟΣ ΛΟΚΡΩΝ Αταλάντη,Μαλεσίνα,Μαρτίνο,Λιβανάτες και οι κοινοτητες: Αρκιτσα,Τραγάνα,Έξαρχος,Καλαποδι,Λαρυμνα, Κυρτωνη,Θεολογος,Κυπαρισσι,Προσκυνας,Μεγαπλατανος,Γολεμι, Μαζι.

ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΔHMOY ΛΟΚΡΩΝ

ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΔHMOY ΛΟΚΡΩΝ
Δημαρχείο 22330- 22231 / 22374 Δήμαρχος 22330-81015 Δασαρχείο 22330-22171 Αγροτική Τράπεζα 22330-22427 Αστυνομία 22330-81000 Αρχαιλογικό Μουσείο 22330-89210 Αγρονομίο 22330-22436 Πυροσβεστική 22330-80844 Δημοτική Βιβλιοθήκη 22330-80016 Δημοτικό Στάδιο 22330-23677 ΔΕΗ 22330-81012 και βλάβες 22330-81013 Ειρηνοδικείο 22330-22311 ΕΛΤΑ 22330-22258 Γραφείο Συγκοινωνιών ΚΤΕΛ 22330-80214 Γραφείο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης 22330- 24451 Πολεοδομία 22333-51300 Εφορία 22330-22122 Ενωση Γεωργικών συναιτερισμών 22330-22636 ΙΚΑ 22330-89062 Κτηματολόγιο 222330-22278 Κέντρο Υγείας 22333-50011 ΚΑΠΗ 22330-22766 ΚΕΠ 22330-23900 ΚΤΕΛ 22330-22236 Αγροτικό Κτηνιατρείο 22330-22351 Λημεναρχείο Σκάλας 22330-31108 Στρατιωτική Βάση ΝΑΤΟ 2230-22425 ΟΤΕ 22330-22499 Εθνική Τράπεζα 22330-22226 Τμήμα Επιθεώρησης 22330-22890 Τμήμα Χημικών Υπηρεσιών 22330-23000

Υπηρεσίες Δήμου:
- Υπηρεσία Δημοτολογίων (τηλέφωνο: 2233022374) - Υπηρεσία Ύδρευσης (τηλέφωνο: 2233022374) - Γραφείο Δημοτικού Συμβουλίου και Δημαρχιακής Επιτροπής -Γραφείο Προμηθειών (τηλέφωνο: 2233022374) - Οικονομική Υπηρεσία (τηλ. 2233022495) - Ταμειακή Υπηρεσία (τηλ. 2233022495) - Τεχνική Υπηρεσία (τηλ. 2233081003) - Γραφείο Ανάπτυξης και Προγραμματισμού ΕΛΓΑ (τηλ. 2233081003) - Πρόνοια (τηλ 2233081052)

Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2010

24/12/2010 - 4,00 μμ Ανοιγουμε ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ



ΚΛΙΜΑΚΩΣΗ!!Το Πανελλαδικό Κίνημα "ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ" κλιμακώνει τη δράση του...
ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ και συμμετεχει και η επιτροπη αγωνα ΛΟΚΡΙΔΑΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΤΡΑΓΑΝΑΣ.... ΕΛΑ ΚΑΙ ΣΥ ΠΕΣ ΟΧΙ ΔΙΟΔΙΑ... ΟΧΙ ΑΝΕΡΓΙΑ.... ΟΧΙ ΜΝΗΜΟΝΙΟ... ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥΣ....ΠΡΟΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΚΟΜΒΟΣ ΤΡΑΓΑΝΑΣ 3.45μμ.

*Τετάρτη 22-12-10, στις 7μμ, Ανοιχτή Συνέλευση "Δεν Πληρώνουμε ούτε στην Αττική Οδό" (δημαρχείο Αμαρουσίου)
http://www.facebook.com/#!/event.php?eid=111307758941765&index=1

*Παρασκευή 24-12-10, στις 3μμ, Άνοιγμα διοδίων Μώλου
http://www.facebook.com/event.php?eid=151024468280786&ref=mf

*Παρασκευή, 24-12-10, στις 4μμ, Άνοιγμα διοδίων Τραγάνας
http://www.facebook.com/event.php?eid=132176746843193&ref=mf

*Παρασκευή, 24-12-10, στις 4μμ, τριπλό by pass No2 (άνοιγματα διοδίων Ελευσίνας, Αττικής Οδού στον κόμβο Ελευσίνας, Αφιδνών)
http://www.facebook.com/event.php?eid=121308351269884&ref=mf

*Παρασκευή, 24-12-10, στις 4μμ, Άνοιγμα διοδίων Μοσχοχωρίου
http://www.facebook.com/event.php?eid=119425554791108&ref=mf

*Παρασκευή, 24-12-10, στις 4μμ, Άνοιγμα διοδίων Πολύμυλου Κοζάνης
http://www.facebook.com/event.php?eid=149430348440064&ref=mf

ΟΡΚΟΜΩΣΙΑ νέου ΔΗΜΑΡΧΟΥ και Δ.Σ. του νεου ΔΗΜΟΥ ΛΟΚΡΩΝ 26/12 -5,30μμ .



ΟΡΚΟΜΩΣΙΑ νέου ΔΗΜΑΡΧΟΥ και Δ.Σ. του νεου ΔΗΜΟΥ ΛΟΚΡΩΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 26/12/2010 5,30 μμ.

ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΒΡΕΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΤΑΛΑΝΤΗΣ στην ορκομωσια των αιρετών του νέου ΔΗΜΟΥ ΛΟΚΡΩΝ.

ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΙΑ ΛΟΚΡΩΝ

Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2010

ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΑΓΩΝΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΣΤΙΣ ΛΙΒΑΝΑΤΕΣ


Η ΠΛΑΚΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ!!!.....ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΜΠΡΟΣ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ...ΠΟΥ ΔΗΘΕΝ "...συμβάλλει στη μείωση των οικονομικών και κοινωνικών ανισοτήτων αναμεσα στους πολίτες της Ευρωπαικής Ένωσης."
ΓΙ ΑΥΤΟ ΞΕΦΥΤΡΩΝΟΥΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΔΙΟΔΙΑ για να ¨μην υπάρχουν κοινωνικές ανισότητες" ...ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ...ΝΤΡΟΠΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΝΑΝΤΙΩΝΟΝΤΑΙ Σ΄ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΙΚΙΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΖΟΥΝ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΔΙΟΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΣ ΟΔΟ.







Έγινε την Κυριακή, 19/12, το μεσημέρι, ανοιχτή συγκέντρωση της επιτροπής αγώνα Λοκρίδας ενάντια στα διόδια, στο Δημαρχείο των Λιβανατών.
Στην συγκέντρωση παρεβρέθηκαν δεκάδες εργαζόμενοι της περιοχής καθώς και εκπρόσωποι επιτροπών από τον Μώλο, την Λαμία, την Μαγνησία, την Βόρεια Αττική, το κέντρο της Αθήνας και της Τραγάνας. Παρόντες και οι δήμαρχοι Αταλάντης και Δαφνουσίων.

Στην πλούσια συζήτηση πήραν μέρος πολλοί αυτοκινητιστές της περιοχής που πλέον έχουν, όπως πολλοί συνάδελφοι τους σε όλη την χώρα, προσχωρήσει στο κίνημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ.
Στην συγκέντρωση αποφασίστηκε η διεύρυνση της επιτροπής αγώνας Λοκρίδας με όλους τους παρόντες καθώς και η συμμετοχή τους στο πανελλαδικό άνοιγμα στην Τραγάνα και τον Μώλο την Παρασκευή 24/12.

http://epitropesdiodiastop.blogspot.com/

Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2010

χαριστε αυτο το βιβλιο : "ΑΝΤΙΓΝΩΣΗ, τα δεκανικια του καπιταλισμου"της ΛΙΛΗΣ ΖΩΓΡΑΦΟΥ...μαθετε την αληθινη ιστορια...



ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ:
Η θρησκεία χρησιμοποιήθηκε ως ιδεαλιστική φιλοσοφία για να κρατήσει τις λαϊκές μάζες μακρυά από την αμφισβήτηση της άρχουσας τάξης. Το ίδιο ισχύει και για την ψευδο-φιλοσοφία (κατά την συγγραφέα) της Πλατωνικής Σχολής η οποία με την εισαγωγή θεοκρατικών δεισιδαιμονιών προσπαθεί να καταλύσει την Δημοκρατία. Ο ίδιος ο Ιησούς εγκαινίασε την συνειδητή πάλη των τάξεων αντιπροσωπεύοντας το λαϊκό κίνημα της εποχής. Ο “πράκτορας” Παύλος μέσω του Χριστιανισμού το “ξεκοίλιασε” και το χρησιμοποίησε για να εξυπηρετήσει τα συμφέροντα του Ιερατείου και της άρχουσας τάξης των Φαρισαίων. Οι Εβραίοι βαθύτατα επηρεασμένοι από τον Ελληνισμό μετά την εξάπλωσή του στην Μεσόγειο και την Ανατολή κατά την Ελληνιστική περίοδο (323-23 π.χ.) θα εισαγάγουν μια νέα θρησκεία. Ο Χριστιανισμός είναι το τέχνασμα της Άρχουσας τάξης, η αντεπανάσταση εναντίων του κινδύνου που προκύπτει από την αφύπνιση της μάζας.

Ο Χριστιανισμός απορρίπτει τον προβληματισμό για να αποκλείσει τους κινδύνους που εγκυμονεί για την ανθρωπότητα με σκοπό να την οδηγήσει στον σκοταδισμό του μεσαίωνα. Ενώ τα παραδοσιακά φιλοσοφικά συστήματα αναζητούν και διδάσκουν μια γνώση θεμελιωμένη στη λογική, ο Χριστιανισμός όπως και ο Ιουδαϊσμός που τον γέννησε, απαιτούν μία τυφλή πίστη, χωρίς αποδείξεις και λογικές βάσεις. Είναι αφελές να ταυτίζουμε τον Ιησού με τον Χριστιανισμό. Ο Χριστιανισμός δεν είναι θρησκεία αλλά πολιτική ιδεολογία κατοχύρωσης συμφερόντων.

Τα παραπάνω θα μπορούσαν να ήταν η περίληψη, η βασική έννοια, η ραχοκοκαλιά του βιβλίου. Τα ιστορικά γεγονότα που αναφέρονται και στα οποία στηρίχθηκε η έρευνα της συγγραφέως είναι αμέτρητα, όσα και τα ευνάσματα που σου δίνει να κατεβάσεις και να ξεφυλλίσεις βιβλία και να ανατρέξεις σε πηγές στο διαδίκτυο και σε ότι άλλο μπορείς για περισσότερες πληροφορίες. Το μίσος εναντίων των Ελλήνων
Ο πόλεμος εναντίων των ειδωλολατρών Ελλήνων άρχισε πολύ νωρίς, πριν ακόμα και από τους Ρωμαίους και το Βυζάντιο, περίπου τον 3ο αιώνα π.χ. από τους Εβραίους κάτω από τον κίνδυνο της αφομοίωσης και της αλλοτρίωσης του εβραϊκού στοιχείου στις εξελληνισμένες εβραϊκές παροικίες της Αλεξάνδρειας, Αντιόχειας, Παλαιστίνης κλπ (αποτέλεσμα της επεκτατικής επιχειρηματικότητας του Μέγα Αλέξανδρου, της μετανάστευσης των Ελλήνων και τη δημιουργία νέων ακμάζοντων Ελληνικών κέντρων στην Αίγυπτο και την Ασία). Ο Εβραϊκός κλήρος είναι μία κληρονομική αριστοκρατία που στραγγίζει το λαό με κάθε είδους, υπό την εντολή του θεού, θρησκευτικά μεταμφιεσμένες, φορολογίες. Το Ιερατείο είναι ο φυσικός κληρονόμος του Μωυσή, άρα η αμφισβήτησή του σημαίνει και αμφισβήτηση του ίδιου του Θεού. Η προσπάθεια του να κουμαντάρεις τον εξαθλιωμένο λαό και να τον έχεις σκλαβωμένο μέσω του φόβου είναι πρωταρχικής σημασίας και η θρησκεία τους εξασφαλίζει τα προς το ζείν. Η Ελληνική όμως φιλοσοφία και σκέψη όπου οι θεοί δεν ανακατεύονται με τα κοινά, αδυνατούν να σώσουν το κόσμο και επεμβαίνουν μόνο όταν ζημιωθούν, απειλεί να σπάσει την πειθαρχία των Εβραίων πιστών οι οποίοι παύουν να είναι συνεπείς προς τις θεϊκές εντολές και τις οικονομικές υποχρεώσεις τους απέναντι στον Ναό. Οι Εβραίοι, απομονωμένοι και προσκολλημένοι στους άτεγκτους θρησκευτικούς τους νόμους που δεν αμφισβητούνται και μένουν αναλλοίωτοι για αιώνες, θα μεταβιβάσουν στης επόμενες γενεές τον θρησκευτικό φανατισμό σαν ιερή παρακαταθήκη ιερού χαρακτήρα. Για τον Εβραϊκό λαό της διασποράς η θρησκεία είναι ο μόνος συνδετικός κρίκος και το πιστοποιητικό της ομοιογένειας της φυλής και της Εβραϊκής εθνότητας. Ο Έλληνας λοιπόν κατά συνέπεια γίνεται ο επίσημος εχθρός των Εβραίων.

Η Εβραική κουλτούρα και η μετάφραση της Βίβλου
Ο Εβραϊκός λαός είναι εντελώς αμόρφωτος, με χαμηλό πολιτιστικό και πνευματικό επίπεδο και μηδενική προσφορά στον ανθρώπινο πολιτισμό. Η αποκλειστική του και μόνο κουλτούρα είναι θρησκευτική και το μόνο που έχει να επιδείξει ο πολιτισμός τους είναι 22 θρησκευτικά βιβλία, 5 του Μωυσή, 13 των προφητών και 4 ψαλμών και παροιμιών, όλα γραμμένα από ιερείς, γεμάτα από απειλές και κατάρες. Ο Ιώσηπος μάλιστα περηφανεύεται ότι στα βιβλία αυτά, σε αντίθεση με τα χιλιάδες Ελληνικά φιλοσοφικά συγγράμματα, δεν υπάρχει καμία αντίφαση αφού το δικαίωμα της γραφής δεν επιτρέπεται στον καθένα αλλά είναι καθήκον των προφητών και μόνο. Τον 3ο αιώνα π.χ. αποφασίζεται η μετάφραση της Παλαιάς διαθήκης στην Ελληνική γλώσσα η οποία και ανατίθεται σε 70 ελληνόφωνους Εβραίους και θα ολοκληρωθεί τον 1ο αιώνα π.χ. Σωρεία άλλων συγγραμμάτων θα κυκλοφορήσει στην Ελληνική, άλλα γραμμένα από Εβραίους και άλλα από τυχόν ειδωλολάτρες που στην πραγματικότητα είναι επίσης Εβραίοι. Η Βίβλος μεταφρασμένη στα Ελληνικά θα γίνει όργανο θρησκευτικής προπαγάνδας, θα υιοθετηθεί αμέσως από όλες τις Εβραϊκές κοινότητες της διασποράς και ο Εβραίος θα έχει για πρώτη φορά να επιδείξει και αυτός την αποκλειστική του φιλοσοφία απέναντι στους Έλληνες. Με αυτόν τον τρόπο ο Ιουδαϊσμός θα διαδοθεί στον Ελληνόφωνο κόσμο και θα γίνει ελκυστικός χάρη στο αίσθημα ασφάλειας που δημιουργεί σαν κάστα. Όσοι Εβραίοι λοιπόν απορροφώνται από τον Ελληνικό πολιτισμό, άλλοι τόσοι «ειδωλολάτρες» προσχωρούν στον Ιουδαϊσμό με σκοπό όχι μόνο την υποστήριξη και την απολαβή των προνομίων της πανίσχυρης αυτής οικονομικά τάξης αλλά και με σκοπό να επωφεληθούν από τον Μεσσία που θα έρθει να σώσει τους Εβραίους.


Ο Ιησούς και η απόκρυψη της ταξικής του καταγωγής.
Η θεοκρατία, η θρησκοληψία και ο υστερικός Μεσσιανισμός κυριαρχούν στο λαό από πολύ πριν έως και πολύ μετά την εμφάνιση του Ιησού. Το Ιερατείο λοιπόν θα προσπαθήσει να το εκμεταλλευτεί με την κατασκευή μίας νέας θρησκείας. Η Εσσαική ιδεολογία του Ιησού πρέπει να διαστρεβλωθεί. Ο Εβραϊκός Κλήρος και οι Άρχοντες θα συνωμοτήσουν και θα οργανώσουν την απάτη του Θεού της αγάπης. Ο Ιησούς στην πραγματικότητα είναι ο πρώτος επίσημος εκπρόσωπος τις οργάνωσης των Εσσαίων. Στα λόγια και στα έργα του πάλευε για μία λαϊκή επανάσταση. Για να στεριώσει όμως το παραμύθι του Χριστιανισμού και να παρουσιαστεί ως ο απεσταλμένος του Θεού πρέπει πρώτα να αποκοπεί από το παρελθόν του και να αποκρυφτεί η πραγματική του ταυτότητα. Σκοπός είναι η παραμόρφωση του αληθινού του προσώπου και η απόκρυψη της ταξικής του προέλευσης. Παρότι ο Φίλων και ο Ιώσηπος περιλαμβάνουν τους Εσσαίους στις Εβραϊκές αιρέσεις δεν αναφέρονται πουθενά στα Ευαγγέλια. Ο ίδιος ο Ιωάννης ήτανε Εσσαίος ενώ οι μαθητές του Ιησού κατά συντριπτική πλειοψηφία ήταν Ζηλωτές, οι αληθινοί Ισραηλίτες, οι φτωχοί του Ισραήλ. Τα Εσσαικά στοιχεία στην ζωή και στη διδασκαλία του Ιησού είναι άπειρα, όπως για παράδειγμα το ότι απαγορεύεται ο όρκος, ο μυστικός δείπνος που είναι Τρίτη για να γιορταστεί το Πάσχα που πέφτει Τετάρτη, η βάπτιση και πλήθος άλλων στοιχείων είναι καθαρά Εσσαικές τελετουργίες.

Ο Ιησούς καταδικάστηκε από τις επίσημες Αρχές ως αναρχικός απεσταλμένος των Εσσαίων. Το ότι παρουσιάστηκε σαν Μεσσίας ήτανε η αφορμή και όχι η αιτία για να σταυρωθεί. Ο Ιησούς ποτέ δεν συνδέθηκε με θρησκευτικό πρόσωπο στην αντίληψη του Εβραϊκού λαού. Οι όμοιοί του δεν μπόρεσαν ποτέ να τον δουν σαν ηγέτη. Ένας φτωχός σαν και αυτούς δεν θα μπορούσε ποτέ να ηγηθεί. Κανένας δεν τον πίστεψε σαν Μεσσία όσο ζούσε. Ο γιος του μαραγκού αναρωτιούνται? Μετατράπηκε σε Μεσσίας πολύ αργότερα από τους Εβραίους με σκοπό τον σκοταδισμό και την ανάπτυξη του Χριστιανισμού. Τα Ευαγγέλια που παρουσιάζουν πλήθος αντιφάσεων μεταξύ τους λόγο των αμέτρητων παρεμβάσεων που έχουν υποστεί, παραποιήθηκαν για να παρουσιαστεί ότι οι άνθρωποι της εποχής τον βλέπανε σαν Μεσσία.

Η Παναγία Μαρία κατά τους 4 πρώτους αιώνες, βεβαιωμένη ιστορικά μητέρα του Ιησού, θα εξαφανιστεί από το επίσημο προσκήνιο για να αμφισβητηθεί η ταξική καταγωγή του. Πρέπει να απόσυνδεθεί απο την ταπεινή καταγωγή του αλλά και από το Εσσαικό κίνημα. Στα αρχαιότερα χριστιανικά κείμενα δεν υπάρχει αναφορά στην Παναγία. Η πρόθεση εκτόπισης της γυναίκας είναι σαφέστατη. Σε αντίθεση με την Ελληνική θρησκεία που η ιέρεια (Δήμητρα, Κυβέλη, Ίσιδα) αποτελεί πρωταρχικό ρόλο της οργάνωσης της ζωής, οι Εβραίοι προσπαθούν να προλάβουν την εισβολή της ειδωλολάτρισσας γυναίκας στον Χριστιανικό μύθο που δημιουργούν. Η γυναίκα γίνεται ο αντίπαλος του Χριστιανισμού και εισάγεται ο μύθος του κρίνου και του αρχάγγελου. Η Μαρία θα τιμάται αλλά η Αγία Τριάδα θα λατρεύεται. Καθιερώνεται ο Υιός ο Μονογενής (προφανώς από τον Ησίοδο και την Εκάτη που ήταν γεννημένη από μητέρα μόνο;). Το «μέγιστο» αυτό ζήτημα της Μαρίας θα κρατήσει απασχολημένα τα πατριαρχεία για 16 αιώνες με οικουμενικές συνόδους ενώ ο υπόλοιπος κόσμος βουλιάζει στον σκοταδισμό. Η γυναίκα θα παίξει στις γραφές το ρόλο της κατηγορουμένης σαν την Εύα.

Τα διδάγματά του Παύλου έρχονται σε πλήρη αντίθεση με αυτά του Ιησού. Δεν υπάρχει αναφορά στα Βιβλικά κείμενα για ανάσταση νεκρών. Η Δευτέρα Παρουσία αποτελεί φανερά την μετάθεση των ανεκπλήρωτων υποσχέσεων και επιθυμιών για την χαλιναγώγηση του λαού. Ο Ιησούς προσπαθεί να διαφωτίσει ανθρώπους με κατώτατο έως ανύπαρκτο πνευματικό επίπεδο, θα διαλέξει του μαθητές τους από τα κατώτερα αμόρφωτα στρώματα, στους ama-ha-hares. Αυτός είναι και ο λόγος που χρησιμοποιεί παραβολές για να γίνει κατανοητός. Ο Παύλος θα το διαστρεβλώσει και θα ισχυριστεί ότι η αγραμματοσύνη τους θα τους εξασφαλίσει την σωτηρία και την εύνοια του θεού και ότι ο κόσμος θα πρέπει να παραμείνει όπως έχει μιας και είναι φτιαγμένος με σοφία.Ο δούλος θεωρείται ελεύθερος από τον Ιησού ενώ για τον Παύλο ελεύθερος είναι ο δούλος του Χριστού. Το κύρος του Παύλου θα κλονιστεί αργότερα λόγο της αγραμματοσύνης των μαθητών του και η Εκκλησία θα επικαλεστεί την κάθοδο του Αγίου Πνεύματος που θα τους μεταστοιχειώσει σε πάνσοφους σοφιστές.

Ο θάνατος του Ιησού τελικά δεν είχε κανένα αποτέλεσμα καθώς ο Εβραϊσμός συνέχισε να εξαπλώνεται σε πόλεις και χωριά.

Ο Παύλος
Ο Παύλος παρουσιάζεται στο βιβλίο ως χαφιές των Φαρισαίων όπου χρησιμοποιήθηκε για να στρεβλώσει τα διδάγματα του επαναστάτη Ιησού και να καθιερώσει την νέα θρησκεία. Εμφανίζεται στο προσκήνιο μετά τον θάνατο του Ιησού, είναι αστός Φαρισαίος με υπηκοότητα Ρωμαίου πολίτη. Όπως αναφέρεται στις “Πράξεις” θα ξεκινήσει για την Δαμασκό με σκοπό να συλλάβει όσους οπαδούς του Ιησού μπορέσει. Στο δρόμο όμως γίνεται το μεγάλο “θαύμα”, προσκολλάται στο Χριστιανισμό και μεταβάλλεται σε ένθερμο υποστηρικτή του. Οι Άρχοντες όμως, αντίθετα με τον Ιησού, τον αφήνουν να δρα ελεύθερα χωρίς να διώκεται. Ποτέ δεν κυνηγήθηκε από την επίσημη Εβραϊκή ηγεσία, το Ιερατείο. Η δράση του δεν ανακόπτεται από κανέναν, διδάσκει ελεύθερα και οργανώνει κοινόβια ακόμα και μέσα στη Ρώμη που απαγορεύεται κάθε μορφή οργάνωσης.

Ξεκινάει να διακηρύσσει τον Χριστιανισμό μέσα στις συναγωγές όπου κάποιοι Εβραίοι θα τον ακολουθήσουν και θα γίνουν οι πρώτοι χριστιανοί. Οι φανατικοί και δογματικοί όμως Ιουδαίοι, Ζηλωτές, Σαδδουκαίοι, Σαμαρείτες εκτός από τους Φαρισαίους δεν επιδέχονται νεωτερισμούς στον Ιαχβισμό τους. Οι Εσσαίοι θεωρούν ότι παραποιεί και διαστρεβλώνει την διδασκαλία-φιλοσοφία του Ιησού και άρα την ιδεολογία του Εσσαικού κινήματος. Όταν τελικά συλλαμβάνεται στην Παλαιστίνη επεμβαίνουν οι Ρωμαϊκές αρχές και τον διασώσουν από τα μαινόμενα πλήθη και τους Ζηλωτές που τον προσπαθούν να τον λιντσάρουν Θα κρατηθεί 2 χρόνια στην Καισαρεία όπου και απαγορεύεται η είσοδος Εβραίων ενώ η δίκη του αναβάλλεται συνεχώς. Για να φυγαδευτεί στην Ρώμη χωρίς να προκαλέσουν το Ιουδαϊκό κόσμο, θα επινοηθεί το σχέδιο της εκδίκασής του ως Ρωμαίου πολίτη από τον Καίσαρα. Φτάνοντας όμως στην Ρώμη δεν φυλακίστηκε ποτέ σαν υπόδικος και δύο χρόνια αργότερα τα ίχνη του χάνονται παντελώς μετά από την πυρκαγιά της Ρώμης το 64 μ.χ. (κατά κάποιους αποκεφαλίστηκε).


Πως επιβλήθηκε ο Χριστιανισμός
Το οξύμωρο είναι ότι η Χριστιανική θρησκεία ενώ γεννήθηκε στην αγκαλιά του Ιουδαϊσμού από το Ιερατείο και τους Άρχοντες, τους Φαρισαίους για να χαλιναγωγήσει τις μάζες, διώχτηκε από τον ίδιο τον Ιουδαϊκό λαό και έγινε αποδεκτή αντίθετα από τα περισσότερα μέλη της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας. Αρχικά απευθύνεται στους εξελληνισμένους Εβραίους οι οποίοι και θα αποτελέσουν τον πυρήνα των πρώτων Χριστιανικών κοινοτήτων. Όπως περιγράφει ο Τάκιτος έφτασαν να δέχονται από τους χειρότερους των ανθρώπων στην θρησκεία τους με αποτέλεσμα να αυξάνεται ο πλούτος τους και η αλληλεγγύη μεταξύ τους αλλά και η εχθρότητα προς οποιονδήποτε άλλο. Η απώθηση που προκαλούν στον Ελληνορωμαϊκό κόσμο θα αποτελέσει την πρώτη μορφή αντισημιτισμού που τελικά θα οδηγήσει στην επανάσταση του 167 π.χ. με αρχηγούς τους Μακκαβαίους και την δημιουργία ανεξάρτητου ιουδαϊκού κράτους. Το Μεσσιανικό μήνυμα σε συνδυασμό με τον εξαθλιωμένο από την αποτυχημένη πολιτική της Ρώμης λαό θα κατακλύσει τον κόσμο και θα προετοιμάσει το έδαφος για μια νέα θρησκεία. Οι ίδιες οι μάζες απεγνωσμένα ψάχνουν τον Μεσσία που θα τους απαλλάξει από την ευθύνη του εαυτού τους, θα καταπολεμήσει την αδικία και θα αποκαταστήσει την ισότητα.

Αρχικά οι Ρωμαίοι προσπάθησαν να επιβάλλουν την αυτοκρατορική θρησκεία σε όλα τα μέλη της Αυτοκρατορίας, συμπεριλαμβανομένου και τους Εβραίους. Το 49 μ.χ. ο Κλαύδιος θα κυνηγήσει από την Ρώμη Εβραίους και Χριστιανούς. Πλήθος άλλων διωγμών θα ακολουθήσει, Ο Ρωμαϊκός όμως Ιμπεριαλισμός που κατά τον 3ο αιώνα έχει εξαθλιώσει τους καταχτημένους που κολυμπούν στην αμάθεια και στην δεισιδαιμονία θα βοηθήσει στην εξάπλωση της νέας θρησκείας. Ο Χριστιανισμός βρίσκει τελικά πρόσφορο έδαφος για να αναπτυχθεί.

Ο αγώνας εναντίων του Ελληνισμού θα χαρακτηριστεί ως αγώνας ενάντια στην διαφθορά των ειδωλολατρών. Το 356 μ.χ ο Κωνστάντιος θα υπογράψει νόμο με τον οποίο διατάσσει το κλείσιμο των ειδωλολατρικών ναών σε όλες της πόλεις. Για τους παραβάτες προβλέπεται μέχρι και η ποινή του θανάτου. Το 381 μ.χ. ένας άλλος νόμος στερεί τα πολιτικά δικαιώματα από τους Χριστιανούς που επέστρεφαν στον “ειδωλολατρισμό”. Η ολοκληρωτική απαγόρευση του ειδωλολατρισμού έρχεται με ένα νέο νόμο το 392 μ.χ που προβλέπει πρόστιμα και δημεύσεις περιουσιών για τους παραβάτες. Ο Χριστιανισμός είναι πλέον πολιτική εξουσία και εκδίδει νόμους. Οι εξαθλιωμένες μάζες κατά τα πρώτα χριστιανικά χρόνια μπορεί να προσχώρησαν γιατί είδαν μια ελπίδα σωτηρίας από την μιζέρια τους. Μετά όμως από τους τόσους αιώνες δεν άλλαξε τίποτα και μάλλον τα πράγματα είναι και χειρότερα. Μόνο η θανατική ποινή μπορεί πλέον να τους κρατήσει στον Χριστιανισμό. Γεγονότα σαν και αυτά αποδεικνύουν ότι ο ειδωλολατρικός κόσμος δεν προσχώρησε στον Χριστιανισμό κατά χιλιάδες με την θέλησή του, όπως πολλοί υποστηρίζουν, αλλά επιβλήθηκε σαν θρησκεία.

Το Βυζάντιο και ο ρόλος του
Το Βυζάντιο στην αρχή θα πολεμήσει τον Ελληνισμό με επεμβάσεις όπως το κλείσιμο της Ακαδημίας τον 6ο μ,χ αιώνα από τον Ιουστινιανό. Η ζωή στην Αθήνα νεκρώνει. Εκείνη την εποχή η Ευρώπη κολυμπούσε στην βαρβαρότητα και ο πρωτογονισμός του Παύλου έβρισκε πρόσφορο έδαφος. Η πρόσβαση στον Χριστιανισμό ήταν λοιπόν για αυτούς τους λαούς ένα πολιτισμικό βήμα. Η εθνική λοιπόν υπόσταση αρκετών Ευρωπαϊκών λαών θα ταυτιστεί με την θρησκευτική καθώς οι χώρες χωρίς ιστορικό παρελθόν αφομοίωσαν τον Χριστιανισμό. Δεν ισχύει όμως το ίδιο και για τον Έλληνα που ποτέ δεν υπήρξε Χριστιανός. Η ανωτερότητα της Ελληνικής παιδείας θα γίνει η πηγή του Βυζαντινού πολιτισμού.

Πολλοί υποστηρίζουν ότι το Βυζάντιο ένιωθε αποστροφή για τους Έλληνες και οτιδήποτε Ελληνικό. Ανάμεσα όμως στο Βυζάντιο και στον Ελληνισμό υπάρχει μία γενεαλογική σχέση, μία βαθύτατη ομοιογένεια ουσίας καθώς ο Ελληνισμός και ο Ρωμαϊκός πολιτισμός αναμιγνύονται στο Βυζαντινό έδαφος. Ένα Ρωμαϊκό κράτος με Ελληνική κουλτούρα. Οι μεγαλύτεροι πατέρες της ορθοδοξίας, ο Άγιος Βασίλειος, ο Γρηγόριος ο Ναζιανζηνός, ο Ιουλιανός ο Παραβάτης και άλλοι σπούδασαν ακόμα και στον 4ο αιώνα μ.χ. στο Ελληνικό Πανεπιστήμιο το οποίο ανακαινήστηκε από τον Μάρκο Αυρήλιο μετά την καταστροφή του από τον Σύλλα το 86 π.χ. Παρότι όμως η Βυζαντινή Εκκλησία οικειοποιείται τις βάσεις των ιδεών της αρχαίας Ελληνικής φιλοσοφίας θα διαπράξει έναν αμείλικτο διωγμό εναντίων των “ειδωλολατρικών” Ελλήνων και θα καταστρέψει μνημεία, βιβλιοθήκες και ολόκληρα κέντρα του Ελληνισμού. Το ίδιο έκαναν πρωτύτερα και οι Ρωμαίοι των οποίων καμία σχεδόν πλευρά της πολιτιστικής τους ζωής δεν είχε μείνει ανέγγιχτη από την Ελληνική επίδραση. Οι μεγάλοι της σοφοί και ποιητές ήταν λογοκλόποι των Ελλήνων. Ήταν φυσικό λοιπόν η Ρώμη να αμφισβητήσει την εξάρτησή της από έναν ανώτερο αλλά ξένο πολιτισμό.

Ο μορφωμένος κόσμος της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας με τον καιρό θα διαβρώσει τον Χριστιανισμό και θα δημιουργήσει αυτό που θα γίνει αργότερα το Βυζάντιο και ο πολιτισμός του. Ο Βυζαντινός κόσμος φοβούμενος την παρακμή θα οικειοποιηθεί τον Ελληνισμό και θα διεκδικήσει την κληρονομιά του, Το βασικό χαρακτηριστικό της πνευματικής ζωής του Βυζαντίου είναι η ανανέωση του ενδιαφέροντος για την Ελληνική αρχαιότητα. Οι αρχές του αρχαίου κόσμου δεν είναι πια ασυμβίβαστες με τον Χριστιανισμό αλλά απαραίτητο συμπλήρωμα της διδασκαλίας του. Η έννοια που δίνεται στην λέξη Έλληνας αποκαθίσταται και από ειδωλολάτρης και παγανιστής συνδέεται και πάλι με τον αρχαίο πολιτισμό και την παιδεία. Η Ελληνικότητά και η Ορθοδοξία αποτελούν ανεκτίμητα αγαθά για τους Βυζαντινούς.

Τελικά αυτό που θα ήθελα να κρατήσω από αυτό το βιβλίο είναι το εξής...

Οι λαοί χαρακτηρίζονται από τους θεούς τους. Οι Έλληνες κατασκεύασαν έναν άνθρωπο, τον Προμηθέα, τον τραγικό ήρωα που περπατά ενάντια στη μοίρα του γνωρίζοντας ότι θα καταστραφεί, που νίκησε τον θεό για να καλυτερέψει τη ζωή των θνητών. Οι Εβραίοι κατασκεύασαν τον Μωυσή που σε συνεργασία με τον Ιαχβέ έφτιαξε τους νόμους αλυσίδες για να καταδυναστεύει τους ανθρώπους. ΟΙ Έλληνες κατά τον Ιώσηπο δεν γνώριζαν τη λέξη νόμος γιατί δεν αναφέρεται πουθενά στον Όμηρο !!! Ο Έλληνας ευθυτενής και περήφανος αντικρίζει τους θεούς του σε αντίθεση με την κυρτωμένη ράχη του Εβραίου μπροστά στο φόβο και στις προκαταλήψεις, βουτηγμένος στην άγνοια και το σκοτάδι, την ενοχή της ζωής και την απειλή της Δευτέρας Παρουσίας και της αμείλικτης Κρίσης. Οι θεοί προδίδουν την ποιότητα αυτών που τους δημιούργησαν.

Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2010

ΟΧΙ ΔΙΟΔΙΑ στις ΛΙΒΑΝΑΤΕΣ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ ,ΚΥΡΙΑΚΗ 19-12-10 στις 11πμ στο ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ.



Οι κάτοικοι των ΛΙΒΑΝΑΤΏΝ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ, κάλεσαν τις επιτροπές αγώνα της περιοχής και αντιπρόσωπους από το Πανελλαδικό Συντονιστικό προκείμενου να πληροφορηθούν για τα ΔΙΟΔΙΑ και να συμμετέχουν και να διευρύνουν την επιτροπή αγώνα ΛΟΚΡΙΔΑΣ. ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ κι αυτοί "ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΔΙΟΔΙΑ όπως ολη η ΕΛΛΑΔΑ " όπως χαρακτηριστικά μας είπαν στην πρόσκληση που μας έκαναν.

Εμείς οι ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΑΓΩΝΑ ΛΟΚΡΙΔΑΣ και ΤΡΑΓΑΝΑΣ και οι εκπρόσωποι του ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟΥ θα ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΚΕΙ, να ΔΙΑΤΡΑΝΩΣΟΥΜΕ την ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΑΣ και να ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΟΥΜΕ τους ΛΙΒΑΝΑΤΑΙΟΥΣ στους ΑΓΩΝΕΣ ΕΝΑΝΤΙΑ στα ΔΙΟΔΙΑ και το ΜΝΗΜΟΝΙΟ... ΔΕΝ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥΣ.
ΟΛΟΙ ΛΟΙΠΟΝ Η ΛΟΚΡΙΔΑ ΣΤΗΝ ΛΙΒΑΝΑΤΑ ΣΤΙΣ 11.00 πμ στο ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΘΟΥΜΕ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΚΟΜΜΑΤΑ και ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ και να τους πούμε πάλι : ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ- ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ, ΟΠΩΣ 15 ΜΗΝΕΣ ΤΩΡΑ 500.000 Έλληνες .
ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΑΓΩΝΑ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΒΡΕΘΟΥΝ ΚΑΙ Σ΄ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ.

Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2010

το κίνημα ενάντια στα διόδια στην εκπομπη" ΣΤΟΠ ΚΑΡΕ" του STAR Κεντρ. ΕΛΛΑΔΑΣ














Οι πολυεθνικές εταιρίες με την αγαστή συνεργασία τών κυβερνώντων, συνεχίζουν να προκαλούν το κοινό αίσθημα των πολιτών αυτής της χώρας: Επανειλλημένες καταγγελίες παίρνουμε από πολίτες που περνούν τα διόδια στις Αφίδνες για ανάγωγη, προκλητική και παράνομη συμπεριφορά των υπαλλήλων και των υπευθύνων στα διόδια. Αρνούνται να τηρήσουν την διαδικασία που προβλέπεται ακόμη από τις αποικιοκρατικού τύπου συμβάσεις τους, που ορίζουν ότι: οταν υπάρχει άρνηση πληρωμής τότε πρέπει να φωτογραφηθεί ο αριθμός του αυτοκινήτου και αμέσως μετά η μπάρα σηκώνεται και ο οδηγός φεύγει. Σε καμμία περίπτωση δεν νομιμοποιούνται να παρεμποδίζουν και μάλιστα με εκβιαστικές απειλές, την ελεύθερη διέλευση των αρνούμενων να πληρώσουν το χαράτσι, συμπολιτών μας. Η παρεμπόδιση αυτή συνιστά , εκ μέρους της εταιρίας, το αυτόφωρα διωκόμενο αδίκημα της παράνομης κατακράτησης και της παρακώλυσης των συγκοινωνιών. Να ξέρουν , εταιρίες και κυβερνώντες, ότι τα πρόβατα ξύπνησαν. Τέρμα πια το άρμεγμα. Δεν θα πληρώσουμε εμείς την κρίση τους. Γιατί δεν τα φάγαμε μαζί! Οι πολίτες θα προβαίνουν εκτός των άλλων σε μηνύσεις εναντίον κάθε υπευθύνου για παράνομη κατακράτηση και παρακώλυση συγκοινωνιών. Καλούμε τους συμπολίτες μας να μην εμπλέκονται σε ανώφελες συζητήσεις με τους υπαλλήλους, οι οποίοι έχουν εντολές για σκόπιμη καθυστέρηση. Να σπρώχνουν την μπάρα προς τα μπρός , σαν να ανοίγουν μία πόρτα και να διέρχονται ελεύθερα πηγαίνοντας στο σπίτι, στην δουλειά τους ή όπου αλλού θέλουν. Γιατί αυτοί οι δρόμοι είναι δικοί μας, τους έχουμε χιλιοπληρώσει από την εποχή των παπούδων και των πατεράδων μας και δεν μας ρώτησε κανένας όταν τους παραχώρησαν στους μεγαλοεργαλάβους ντόπιους και ξένους. ΣΗΚΩΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΜΠΑΡΕΣ- ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ! Δείτε εδώ το βίντεο πως ανοίγουμε τις μπάρες.

Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2010

Ο Κωφίδης δεν πληρώνει στα...διόδια. Δείτε σε video τις αντιδράσεις του Έλληνα προπονητή



Contra.gr
Ο Σάββας Κωφίδης αρνείται να πληρώσει στα διόδια της εθνικής οδού! Δείτε σε video τις αντιδράσεις, τη στάση την οποία τηρεί και την ευγένεια του!
Οι οδηγοί που επιλέγουν να μην πληρώσουν στα διόδια είναι αρκετοί στη χώρα μας. Όταν βλέπεις λακκούβες, κακοτραχαλιές και δρόμους μίας λωρίδας στο εθνικό δίκτυο, είναι αλήθεια πως δεν μπορείς να τους κακολογήσεις. Το ίδιο συμβαίνει και με τον Σάββα Κωφίδη, ο οποίος στη διαδρομή Αθήνα- Θεσσαλονίκη δεν πληρώνει διόδια.

Τα videos μαρτυρούν του λόγου το αληθές. Μαρτυρούν ωστόσο, και την ευγένεια του βετεράνου ποδοσφαιριστή και νυν προπονητή. Όπως και το διαχρονικό πάθος του για τη χαρντ ροκ μουσική, η οποία ακούγεται μέσα στο αυτοκίνητο. Ο Κωφίδης δεν διστάζει να ανοίξει και μόνος του την μπάρα, όταν δεν βρει πρόθυμο ελεγκτή, ενώ πάντα ενημερώνει πρώτος για την πινακίδα του.


Τη μάθαμε απέξω τόσες φορές που την αναφέρει... Προφανώς, βέβαια, για να καταγραφεί η ανυπακοή του, που δεν μοιάζει και τόσο ανυπακοή, από τη στιγμή άλλωστε, που κόντεψε (ή κοντεύει) να λάβει τεράστιες διαστάσεις το κύμα των Ελλήνων πολιτών οι οποίοι πράττουν ακριβώς στα διόδια ό, τι και ο πρώην διεθνής παίκτης...

(Πηγαινοντας στην Λαρισα για την συναυλια των Lizzy Borden , ακουγοντας το νεο CD των Dimmu Borgir)

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ του δημου ΛΟΚΡΩΝ και πιθανοί αντιδήμαρχοι.



--ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΥΣΗ: 16
ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΙΑ ΛΟΚΡΩΝ

ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΛΟΚΡΩΝ
Νίκος Λιόλιος


ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ
(ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΑΛΑΝΤΗΣ)

1.Τσέρτος Κωνσταντίνος, (ΑΤΑΛΑΝΤΗ)
2.Καρατράντος Βασίλειος,
3.Κολομτσάς Ηλίας,
4.Ζαΐμης Ανδρέας,
5.Βλαχάβας Γεώργιος,
6.Δουμπιώτης Γεώργιος,
(ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΔΑΦΝΟΥΣΙΩΝ)
7.Τσοχαντάρης Δημήτριος,(ΑΡΚΙΤΣΑ)
8.Θεοδοσίου Ιωάννα, (ΛΙΒΑΝΑΤΑ)
(ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΜΑΛΕΣΙΝΑΣ)
9.Μπονόβας Ιωάννης,
10.Παπακωνσταντίνου Ασημίνα,
11.Γουρνάς Γεώργιος,
12.Κούρος Αλέξανδρος,
13.Περλεπές Μιχαήλ,
(ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΟΠΟΥΝΤΙΩΝ)
14.Γκριτζάπης Σπυρίδων,
15.Μπώκος Χρήστος,
16.Κούρος Αριστείδης,

ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ:11

ΝΕΑ ΛΟΚΡΙΔΑ

1.Αγγελούσης Ευστάθιος,
2.Τσούρτος Γεώργιος,
3.Αγγελούσης Κωνσταντίνος,
4.Πάσσας Κωνσταντίνος,
5.Σούλιας Κωνσταντίνος,
6.Παπαμάρκου Γεώργιος (Μπλάκι),
7.Παπαγεωργίου Ιωάννα.

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΔΗΜΟΥ ΛΟΚΡΩΝ
8.Σουλτανόπουλος Δημήτριος,
9.Μιχαλοπούλου – Σουλτανοπούλου Παναγιώτα,


ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ
10.Ρούσσης Γεώργιος,
11.Νυδριώτης Γεώργιος,


Για τη θέση του Προεδρου του νεου Δημ. Συμβουλιου οι επικρατεστεροι ειναι Α.ΖΑΙΜΗΣ,Η.ΚΟΛΟΜΤΣΑΣ,Γ.ΒΛΑΧΑΒΑΣ
Για τις θέσεις των αντιδημάρχων πιθανοί και επικρατέστεροι κατα προτεραιοτητα ειναι οι: Β.ΚΑΡΑΤΡΑΝΤΟΣ,Κ.ΤΣΕΡΤΟΣ,Γ.ΜΠΟΝΟΒΑΣ,Σπ.ΓΚΡΙΤΖΑΠΗΣ,Γ.ΒΛΑΧΑΒΑΣ,Α.ΖΑΙΜΗΣ,Γ.ΓΟΥΡΝΑΣ,Σ.ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
Απο τους παραπάνω έχουν διατελέσει οι:
Α.ΖΑΙΜΗΣ,Η.ΚΟΛΟΜΤΣΑΣ,Β.ΚΑΡΑΤΡΑΝΤΟΣ αντιδήμαρχοι του νυν Δημου Αταλάντης

Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2010

Τι κάνω τα χρήματά μου σε περίπτωση πτώχευσης? Τι είναι η "ελεγχόμενη πτώχευση"?


Οκτώ κρίσιμες ερωτήσεις που βρίσκονται καθημερινά στα χείλη πολλών και ισάριθμες σημαντικές απαντήσεις...

Η κατοχύρωση των καταθέσεων απασχολεί και πάλι, καθώς το μέλλον διαμορφώνει ερωτήματα για τις τράπεζες. Πόσο σίγουρο είναι να φυλάξουμε τα χρήματα «κάτω από το μαξιλάρι» και πόσο εξασφαλίζονται όσοι τα έστειλαν στο εξωτερικό;

Ακολουθεί ένας οδηγός επιβίωσης με 8 κρίσιμες ερωτήσεις και ισάριθμες απαντήσεις για την ασφάλεια των χρημάτων όπως αναφέρει σε ρεπορτάζ η εφημερίδα Veto…

1. Μπορώ να προστατεύσω τις αποταμιεύσεις μου στην τράπεζα στην περίπτωση άτακτης χρεοκοπίας της χώρας και εξόδου από την ευρωζώνη;
Κανείς δεν μπορεί να δώσει μια σαφή απάντηση, διότι από τη νέα νομοθεσία που θα προκύψει μετά τη χρεοκοπία (πιθανόν και σε ευρωπαϊκό επίπεδο) θα καθοριστεί και το ποιοι θα ζημιωθούν, ποιοι θα προστατέψουν τις αποταμιεύσεις, ακόμη και ποιοι θα κερδίσουν (ναι, θα υπάρχουν και αυτοί!).
Σε κάθε περίπτωση, οποιαδήποτε κίνηση απόσυρσης κεφαλαίων από το ελληνικό τραπεζικό σύστημα ισοδυναμεί με σφαίρα στην καρδιά των τραπεζών και φέρνει τη χρεοκοπία ακόμη πιο κοντά. Σύμφωνα όμως με πληροφορίες και τα στοιχεία της πορείας των συνολικών καταθέσεων των τραπεζών, πολλοί Έλληνες φέρονται να έχουν στείλει τα χρήματά τους στο εξωτερικό ως κίνηση προστασίας των αποταμιεύσεών τους (έχουν,κακώς, αποδημήσει καταθέσεις περίπου 20 δισ. ευρώ και έτσι αποδυναμώνουν την χώρα, ευτυχώς το 95% των καταθέσεων παραμένουν εδώ, άλλα 230 δις).

2. Να κάνω ανάληψη μετρητών και να τα φυλάξω στο σπίτι;

Κατά πάσα πιθανότητα σώζονται από την υποτίμηση τα κεφάλαια. Ωστόσο, υπάρχει πάντα ο κίνδυνος διάρρηξης και κλοπής τους.

3. Να κάνω ανάληψη μετρητών και να τα φυλάξω σε τραπεζική θυρίδα;

Υπάρχει κίνδυνος -ομολογουμένως περιορισμένος- στη μετά ευρώ εποχή οι τραπεζικές θυρίδες να ανοίξουν υποχρεωτικά με νόμο, προκειμένου όσα μετρητά βρίσκονται εκεί να μετατραπούν αναγκαστικά στο νέο υποτιμημένο εθνικό νόμισμα.

4. Να στείλω τις καταθέσεις μου με έμβασμα σε άλλη χώρα της ευρωζώνης ή εκτός ευρωζώνης;
Χιλιάδες είναι αυτοί που έχουν αποστείλει κεφάλαια στην Κύπρο, στη Γερμανία ή την Ελβετία. Κάθε χώρα φέρει τον κίνδυνο που αντιστοιχεί στο δικό της τραπεζικό σύστημα. Στην περίπτωση υποτίμησης το πιθανότερο είναι να παραμείνουν σε ευρώ , αλλά κανένας δεν εγγυάται ότι δεν θα φορογηθούν και μάλιστα υπερβολικά.

5. Υπάρχει κίνδυνος οι ξένες τράπεζες να υποχρεωθούν να στείλουν τα χρήματα πίσω στην Ελλάδα;

Είναι πιθανό στο πλαίσιο διεθνούς συμφωνίας της Ελλάδας οι ξένες τράπεζες να εμβάσουν τα χρήματα στην Ελλάδα. Μπορεί να γίνει και διαφορετικά: να ανοίξουν οι ελληνικοί τραπεζικοί λογαριασμοί και όσοι έχουν εμβάσει χρήματα στο εξωτερικό τα τελευταία χρόνια να κληθούν να καταβάλουν πολύ υψηλό φόρο γι’ αυτήν την κίνησή τους, προκειμένου να αναγκαστούν να επαναπατριστούν τα χρήματα αυτά.

6. Να αγοράσω ομόλογα άλλης χώρας (π.χ. Γερμανίας);

Πρόκειται πιθανόν για μια ασφαλή τοποθέτηση με δεδομένη τη μικρή (αλλά υπαρκτή) πιθανότητα να χρεοκοπήσει και ένα άλλο κράτος. Συνήθως τα κράτη προστατεύουν τους πιστωτές τους από απαιτήσεις άλλων κρατών. Ωστόσο δεν αποκλείεται (αν και είναι περιορισμένη πιθανότητα) να πολιορκηθούν από την ελληνική κυβέρνηση οι κάτοχοι αυτών των ομολόγων προκειμένου να επαναπατρίσουν τα χρήματά τους.

7. Να αγοράσω χρυσό ή άλλο πολύτιμο μέταλλο;

Και σε αυτήν την περίπτωση το ποσοστό προστασίας είναι υψηλό. Ωστόσο, υπάρχει ο κίνδυνος κατάρρευσης της τιμής του μετάλλου στο μέλλον και απώλειας κεφαλαίων μέσω ζημιών.

8. Να αγοράσω ακίνητο;

Αποτελεί την πιό καλή επιλογή για την προστασία των αποταμιεύσεων. Ωστόσο, αναλαμβάνεται πάντα ο κίνδυνος να καταρρεύσουν λόγω της ύφεσης οι τιμές των κυρίως των κτιρίων και πολύ λιγότερο των οικοπέδων και να μειωθεί η αξία του κτιρίου που αγοράσθηκε αλλά σίγουρα δεν θα χαθούν τα χρήματα και σίγουρα δεν θα πέσει άλλο η αξία των οικοπέδων που σήμερα βρίσκονται καθηλωμένα στις τιμές που ήταν πρίν τρία χρόνια και τουλάχιστον 15-20% μειωμένα απο το 2008 και 20-30% απο το 2007.

Τι είναι η "ελεγχόμενη πτώχευση".
Η πτώχευση, κατ' αρχάς, ό,τι επίθετο κι αν της κοτσάρει κανείς από μπροστά, είναι κάτι πολύ συγκεκριμένο: είναι «η αδυναμία πληρωμής των χρεών (ατόμου, εταιρείας ή κράτους), επειδή οι οφειλές προς τους πιστωτές υπερβαίνουν τα οικονομικά διαθέσιμα» (Λεξικό της Νέας Ελληνικής Γλώσσας).

Και στις δύο περιπτώσεις, λοιπόν, η χώρα δηλώνει αδυναμία να αποπληρώσει το χρέος της. Από εκεί και πέρα, η διαδικασία είναι προδιαγεγραμμένη: ξεκινούν διαπραγματεύσεις μεταξύ των δύο πλευρών και τελικά επέρχεται συμβιβασμός ο οποίος περιλαμβάνει μία έκπτωση στο οφειλόμενο ποσόν και ίσως επιμήκυνση του χρόνου αποπληρωμής.

«Φυσιολογική»...
Σε μία φυσιολογική πτώχευση χώρας, όπως αυτή που θα μπορούσε να έχει κυρήξει η Ελλάδα από τις αρχές του 2010, οι δύο διαπραγματευόμενες πλευρές είναι το κράτος από τη μία και οι ιδιωτικές τράπεζες-δανειστές από την άλλη. Οποιοσδήποτε συμβιβασμός περιορίζεται στο ύψος του ποσού, τον τρόπο και τη διάρκεια αποπληρωμής του. Όπως είναι φυσικό, καμία ιδιωτική εταιρεία δεν μπορεί να αξιώσει κυριαρχικά δικαιώματα απέναντι σε μία χώρα -τουλάχιστον όχι χωρίς να γίνει στρατιωτικό πραξικόπημα.

...και «ελεγχόμενη»
Αντιθέτως, μια πτώχευση χαρακτηρίζεται "ελεγχόμενη" όταν σε αυτήν εμπλέκονται οργανισμοί που μπορούν να ασκήσουν κυριαρχικά δικαιώματα στη χώρα που πτωχεύει. Κάτι τέτοιο είναι προφανώς καλό για τους δανειστές, αλλά ταυτόχρονα καταστροφικό για το λαό της χώρας που πτωχεύει.

Αυτή ακριβώς είναι, δυστυχώς, η περίπτωση της Ελλάδας. Το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο και η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα μας δάνεισαν χρήματα για να ξεχρεώσουμε τις ιδιωτικές (γερμανικές και γαλλικές, κυρίως) τράπεζες, οι οποίες παίρνουν κανονικά πλέον τις δόσεις τους.
Εμείς, από την άλλη, δε βελτιώσαμε καθόλου τη θέση μας: η αδυναμία συγκέντρωσης πόρων για την συνεπή αποπληρωμή του -τώρα μεγαλύτερου- χρέους μας είναι η ίδια, άρα η κύρηξη πτώχευσης παρέμεινε ένα αναπόφευκτο γεγονός. Απλώς μεταθέσαμε την επίσημη ανακοίνωση για λίγους μήνες μετά.
Μόνοι κερδισμένοι από αυτή την καθυστέρηση ομολογίας πτώχευσης, είναι οι τράπεζες που θα προσπαθήσουν σε αυτό το διάστημα να ξεφορτωθούν όσο περισσότερα μπορούν από τα ελληνικά ομόλογα που έχουν στην κατοχή τους.

Από την άλλη, το τίμημα για την εξαγορά αυτών των λίγων μηνών, ήταν πανάκριβο για τη χώρα. Διότι, όταν έρθει η ώρα, αντί να κληθούμε να διαπραγματευτούμε απέναντι στις τράπεζες έχοντας το πάνω χέρι, θα πρέπει να διαπραγματευτούμε το χρέος μας με έναν πολύ πιο σκληρό και δυνατό αντίπαλο: το ΔΝΤ, το οποίο έχει τη δυνατότητα -όπως έχουμε ήδη δει- να παρεμβαίνει και να διατάζει την ελληνική βουλή να αναθεωρεί προϋπολογισμούς, να επιβάλλει φόρους και να κόβει συντάξεις. Η καταστροφή του κοινωνικού ιστού της χώρας είναι ήσσονος σημασίας, αρκεί οι νέοι μας δανειστές να πάρουν τα χρήματά τους πίσω το συντομότερο δυνατόν.

Το σκηνικό θυμίζει σενάριο μαφιόζικης ταινίας: ο μαφιόζος-ΔΝΤ "αγόρασε" το χρέος μας πληρώνοντάς το στον αρχικό δανειστή (τις ιδιωτικές τράπεζες) και τώρα χρησιμοποιεί τις δικές του μαφιόζικες μεθόδους για να αποσπάσει τα χρήματα από εμάς. Και το πιο τραγικό, είναι πως ήταν συνειδητή επιλογή της ελληνικής κυβέρνησης να καλέσει τον μαφιόζο να εμπλακεί -και μάλιστα παρουσίασε την εμπλοκή του ως "σωτηρία".